اختصاصی/ برتری نمایندگان کوهدشت در مسابقات فوتسال کشور

  به گزارش اختصاصی لکنا؛ تیم پارسا کوهدشت نماینده لرستان در لیگ مناطق امیدهای ایران با برتری مقابل نماینده کرج با ۵ امتیاز به بازی پلی اف راه یافت. این تیم  فردا برای صعود به لیگ برتر ایران تلاش خواهد کرد. همچنین تیم فوتسال امید دهیاران کوهدشت نماینده لرستان در لیگ برتر فوتسال امیدهای ایران […]

62231513697442332897

 

به گزارش اختصاصی لکنا؛ تیم پارسا کوهدشت نماینده لرستان در لیگ مناطق امیدهای ایران با برتری مقابل نماینده کرج با ۵ امتیاز به بازی پلی اف راه یافت. این تیم  فردا برای صعود به لیگ برتر ایران تلاش خواهد کرد.

همچنین تیم فوتسال امید دهیاران کوهدشت نماینده لرستان در لیگ برتر فوتسال امیدهای ایران که در دور رفت مسابقات با ۶ شکست و۱ تساوی و دو شکستِ دور برگشت در دو بازی اولیه خود، شانس ناچیزی برای بقا داشت با پیروزی در ۴ بازی بعدی خود شانس خود برای ماندن در لیگ را افزایش داد. این تیم دیروز در بازی ششم خود در دور برگشت موفق شد با نتیجه ۶بر۱ مقابل راه ساری به برتری برسد. برای این تیم و دیگر نماینده شهرمان در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت را داریم.

نکته اینکه به گفته ی مربیان و بازیکنان این تیم ها، متأسفانه از حداقل امکانات ورزشی و رفاهی لازم محروم می باشند و این نقطه ی ضعفی در عملکرد مسئولین ورزش شهرستان محسوب می شود.