عدول حنان از یک تصمیم/ اعظم روانشاد به ارشاد خرم آباد بازگشت!

به دنبال برخی اعتراض ها نسبت به انتصاب فریدون کریمی فر برادر مدیرکل سابق آموزش و پرورش لرستان به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم آباد، حجت الاسلام حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در اقدامی مجدداً حکم سرپرستی این اداره را برای «اعظم روانشاد» صادر کرد. خانم روانشاد سه روز […]

۲۳۱۳۶۳۶

به دنبال برخی اعتراض ها نسبت به انتصاب فریدون کریمی فر برادر مدیرکل سابق آموزش و پرورش لرستان به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم آباد، حجت الاسلام حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در اقدامی مجدداً حکم سرپرستی این اداره را برای «اعظم روانشاد» صادر کرد.

خانم روانشاد سه روز سرپرست این اداره بود که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در اقدامی که موجب اعتراض اهالی فرهنگ، رسانه و هنر لرستان شد، فریدون کریمی فر را جایگزین وی نمود.

حالا پس از نه روز سرپرستی کریمی فر مجدداً اعظم روانشاد عهده دار این سمت شد.

اعظم روانشاد پیش از این در سمت روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان مشغول به فعالیت بوده است.

همچنین وی هم اکنون معاون آموزشی دانشگاه فرهنگ و هنر علمی کاربردی لرستان بوده و دانشجوی مقطع دکتری در رشته جامعه شناسی است.

بنابراین گزارش، پیش از این مرحوم «احمد نقدیان» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم آباد بود که به دلیل سانحه رانندگی در محور خرم آباد – نورآباد جان خود را از دست داد.