احداث سدهای «چول هول» و «بن لار» در پلدختر ضروری است

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی احداث سدهای «چول هول» و «بن لار» در این شهرستان را امری ضروری دانست. سید حمیدرضا کاظمی در گفتگو با مهر، احداث سد بر روی رودخانه «چول هول» شهرستان پلدختر را یکی از مطالبات مردم این شهرستان دانست و اظهار داشت: با توجه به گذر روان آبهای فصلی […]

IMG15354927

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی احداث سدهای «چول هول» و «بن لار» در این شهرستان را امری ضروری دانست.

سید حمیدرضا کاظمی در گفتگو با مهر، احداث سد بر روی رودخانه «چول هول» شهرستان پلدختر را یکی از مطالبات مردم این شهرستان دانست و اظهار داشت: با توجه به گذر روان آبهای فصلی و دائمی از شهرستان پلدختر و خشکسالی های پی در پی این شهرستان احداث سد بر روی رودخانه «چول هول» امری ضروری است.

 وی با بیان اینکه زندگی و حیات پلدختر در گرو رودخانه کشکان است، افزود: پیشنهاد احداث سد «چول هول» و سد «بن لار» در شهرستان پلدختر از سوی ما مطرح شده است چرا که این سدها می توانند در راستای تنظیم آب رودخانه کشکان و آبیاری زمین های کشاورزی  مورد استفاده قرار گیرند.

نماینده مردم شهرستان پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین موضوع، حقآبه استان لرستان از وزارت نیرو است، عنوان کرد: حقابه استان باید بعنوان مطالبه جدی مردم لرستان در دستور کار دولت و مجمع نمایندگان استان قرار گیرد.