باید با حقوق های نجومی برخورد انقلابی کرد

امام جمعه کوهدشت گفت: درنظام اسلامی نمیشود یکی غرق در ثروت باشد ویکی در فقر مطلق بماند. به گزارش کشکان، حجت السلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته در شهرستان کوهدشت با اشاره به مناسبت های پیش رو در ماه مبارک رمضان افزود: شب های قدر که مقارن با ضربت خوردن […]

۴۷۳۸۷۱۶_۳۷۴

امام جمعه کوهدشت گفت: درنظام اسلامی نمیشود یکی غرق در ثروت باشد ویکی در فقر مطلق بماند.

به گزارش کشکان، حجت السلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته در شهرستان کوهدشت با اشاره به مناسبت های پیش رو در ماه مبارک رمضان افزود: شب های قدر که مقارن با ضربت خوردن و به شهادت رسیدن مولای متقیان شده است، شب رسیدگی به فقر و توجه به حال ضعیفان است.

وی گفت: در شب اول لیالی قدر اعمال ما را می نویسند شب دوم میفرستند و شب سوم اجرا میکنند.

امام جمعه کوهدشت در ادامه سخنان خود پس از اشاره به مناسبت های این هفته از جمله بمباران وحشیانه جنوب لبنان ۲۰ رمضان سال شصت، سو قصد در ششم تیرماه به مقام معظم رهبری، روز مبارزه با موادمخدر، هفتم تیر ماه روز قوه قضاییه، شهادت شهید بهشتی و … افزود: در روز قدس که روز مبارزه با صهیونیسم و حمایت از مستضعفین است همه باید هماهنگ و محکم از فلسطین حمایت کنیم.

طهماسبی در مورد بحرین و اوضاع این کشور نیز گفت: اگر بخواهند با مردم اینگونه برخورد کنند مردم دست به ماشه خواهند برد.

وی در خصوص اوضاع منطقه اظهار داشت: شهر فلوجه که بسیار استراتژیک است، به کمک نیروهای مردمی آزاد شد در حالی که نیروهای فاسد داعش و تکفیری از آل سعود و صهیونیست ها کمک مالی و نظامی دریافت می کنند.

امام جمعه کوهدشت درخصوص حقوق های نجومی گفت: در نظام اسلامی نمی شود یکی غرق در ثروت باشد و یکی در فقر مطلق بماند و باید با اینگونه موارد برخورد انقلابی شود.

وی با بیان اینکه وحدت کشور در گرو یکسانی و همدردی با مردم و تقویت نیروهای انقلابی است افزود: باید جلو فساد را گرفت که کشور نابود نشود.