بازدید بخشدار کوهنانی از کمیسیون خرید گندم

به گزارش کشکان، فیروز یار محمدی بخشدار کوهنانی روز سه شنبه مورخ ۲۵ خرداد ۹۵ به منظور بررسی وضعیت خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان توسط کمیسیون خرید شرکت تعاونی محصولات کشاورزی بخش از این مرکز بازدید نمود. در جریان این بازدید تعدادی از کشاورزان و رانندگان وسایل نقلیه حمل بار از معطلی چند ساعته […]

index

به گزارش کشکان، فیروز یار محمدی بخشدار کوهنانی روز سه شنبه مورخ ۲۵ خرداد ۹۵ به منظور بررسی وضعیت خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان توسط کمیسیون خرید شرکت تعاونی محصولات کشاورزی بخش از این مرکز بازدید نمود.
در جریان این بازدید تعدادی از کشاورزان و رانندگان وسایل نقلیه حمل بار از معطلی چند ساعته در صف های تحویل گندم گله مند بودند که مسئولین کمیسیون خرید دلیل این امر را نداشتن فضای سربسته یا انبار جهت خرید گندم مطرح نمودند.
با پیگیری های بخشدار کوهنانی مشکل فوق در تماس تلفنی با اداره کل غله استان در میان نهاده شد که مقرر گردید این مشکل با صدور مجوز افزایش روزانه حمل گندم برطرف گردد.
گفتنی است تا کنون حدود ۵۰۰۰ تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان بخش کوهنانی توسط مرکز خرید این بخش خریداری شده که پیش بینی می شود این رقم به ۷۰۰۰ تن برسد.