دیدار صمیمانهٔ استاندار لرستان با خانوادهٔ بهزیستی+ تصاویر

در سومین روز از بهار طبیعت و همزمان با برگزاری جشن عید نوروز مدیر کل بهزیستی لرستان دکتر حیدری با تنی چند از معاونین و مشاورین خود در معیت استاندار لرستان و هیأت همراه وی علاوه بر بازدید از مراکز تحت حمایت بهزیستی و دیدار صمیمانه با پرسنل و مددجویان این مراکز به بررسی مسائل […]

index

در سومین روز از بهار طبیعت و همزمان با برگزاری جشن عید نوروز مدیر کل بهزیستی لرستان دکتر حیدری با تنی چند از معاونین و مشاورین خود در معیت استاندار لرستان و هیأت همراه وی علاوه بر بازدید از مراکز تحت حمایت بهزیستی و دیدار صمیمانه با پرسنل و مددجویان این مراکز به بررسی مسائل و مشکلات بهزیستی در استان پرداختند.

index2

به گزارش خبرنگار کشکان، مهندس بازوند استاندار لرستان ابتدا با حضور در سرای خیریهٔ سالمندان صدیق ضمن دیدار با سالمندان و تبریک و تهنیت سال نو و اهدا شاخه گل به این عزیزان بر دقتِ نگهداری از سالمندان تاکید کردند واز زحمات و تلاشهای مدیریت و پرسنل مرکز تقدیر و تشکر بعمل آوردند . مهندس بازوند در ادامه از  قسمتهای فیزیوتراپی٬ گفتار درمانی و کارگاه اشتغال و مزرعه مرکز سرای سالمندان صدیق بازدید کردند و   مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال کمک بلا عوض به این مرکز اهدا نمودند.

index3

استاندار لرستان در ادامه حضور خود در مراکز تحت پوشش بهزیستی از دو مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست دخترانه و پسرانه در سطح شهر خرم آباد بازدید کردند. وی در این دیدار از خدمت رسانی بهزیستی استان به فرزندان بی سرپرست تقدیر و تشکر کردند. در این دیدار که دکتر حیدری به همراه قائم مقام و معاون مشارکتهای مردمی و کارشناسان خود حضور داشتند در مورد بررسی روند اجرای امور در مراکز فوق در باب عملکرد مطلوب تر و بازتوانی مددجویان پیشنهاداتی را ارائه کردند.

index4

در پایان استاندار با تقدیم گل و کارت هدیه ۲٫۰۰۰٫۰۰۰  ریالی به مقیمان و مربیان مراکز، سال خوبی را برای همه کارکنان خدوم و زحمت کش بهزیستی و جامعه هدف آرزو کردند و افزودند. کاری که برای خداوند متعال باشد ستودنی ارزشمند و لذت بخش است.

index5

index6