گزارش تصویری/ پیکارهای جهانی کوراش در خرم آباد

به گزارش خبرنگار کشکان، دهمین دوره مسابقات جهانی کوراش با حضور ۱۵۲ ورزشکار از ۲۸ کشور دنیا در سالن شهید چاغروند شهرخرم آباد در حال برگزاری است. در روز نخست رقابت های جهانی کوراش در وزن ۸۱ – کیلوگرم ‘ تیمور خان تورای’ و ‘رسلان باتلیف’ از ازبکستان به ترتیب اول و دوم و الیاس […]

به گزارش خبرنگار کشکان، دهمین دوره مسابقات جهانی کوراش با حضور ۱۵۲ ورزشکار از ۲۸ کشور دنیا در سالن شهید چاغروند شهرخرم آباد در حال برگزاری است.
در روز نخست رقابت های جهانی کوراش در وزن ۸۱ – کیلوگرم ‘ تیمور خان تورای’ و ‘رسلان باتلیف’ از ازبکستان به ترتیب اول و دوم و الیاس اکبری از ایران و ‘سردار جمعی اف’ از ازبکستان بطور مشترک مقام سوم را کسب کردند.
در وزن ۹۱- کیلوگرم سید علی اصغر موسوی و یونس ولی زاده به ترتیب اول و دوم و ‘لادزی جورجی’ از گرجستان و ‘ایگور نایش’ از اوکراین بطور مشترک سوم شدند.
در وزن ۱۰۰- کیلوگرم ‘دونی روف’ از ازبکستان اول، مسلم نوری از ایران دوم و وحید نوری از ایران و ‘دلادیسالو’ از اوکراین بطور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.
در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم ‘مخسین زسیامید’ از ازبکستان اول، ‘کری وف’ از ازبکستان دوم و محمد قلی زاده و جعفر پهلوانی از ایران بطور مشترک سوم شدند.
رقابت های اوزان ۶۰- کیلوگرم، ۶۶- کیلوگرم، ۷۳- کیلوگرم و یک وزن آزاد فردا(جمعه) برگزار می شوند.
این مسابقات به مدت دو روز در سالن شهید چاغروند مجموعه تختی خرم آباد برگزار می شوند.

عکس:‌ بیات آزادبخت

۱۴۴۶۷۳۷۲۵۱۱۴۴_ISNA ۱۴۴۶۷۳۷۲۵۱۰۳۵_ISNA-25 ۱۴۴۶۷۳۷۲۵۰۹۲۵_ISNA-24 ۱۴۴۶۷۳۷۲۵۰۸۱۶_ISNA-23 ۱۴۴۶۷۳۷۲۵۰۶۹۱_ISNA-22 ۱۴۴۶۷۳۶۱۴۴۶۰۲_ISNA-20 ۱۴۴۶۷۳۶۱۴۴۴۹۲_ISNA-19 ۱۴۴۶۷۳۶۱۴۴۴۱۴_ISNA-18 ۱۴۴۶۷۳۶۱۴۴۳۰۵_ISNA-17 ۱۴۴۶۷۳۶۱۴۴۱۸۰_ISNA-16 ۱۴۴۶۷۳۶۱۴۴۰۸۷_ISNA-15 ۱۴۴۶۷۳۶۱۴۳۹۹۳_ISNA-14 ۱۴۴۶۷۳۶۱۴۳۹۰۰_ISNA-13 ۱۴۴۶۷۳۶۱۴۳۷۷۵_ISNA-12 ۱۴۴۶۷۳۶۱۴۳۶۸۱_ISNA-11 ۱۴۴۶۷۳۶۱۴۳۵۷۲_ISNA-10 ۱۴۴۶۷۳۶۱۴۳۴۷۸_ISNA-9 ۱۴۴۶۷۳۶۱۴۳۳۸۵_ISNA-8 ۱۴۴۶۷۳۶۱۴۳۲۹۱_ISNA-7 ۱۴۴۶۷۳۶۱۴۳۱۹۸_ISNA-6 ۱۴۴۶۷۳۶۱۴۳۱۰۴_ISNA-5 ۱۴۴۶۷۳۶۱۴۳۰۱۰_ISNA-4 ۱۴۴۶۷۳۶۱۴۲۹۰۱_ISNA-3 ۱۴۴۶۷۳۶۱۴۲۸۰۸_ISNA-2