تقدیر دبیر حزب مردم سالاری شعبه لرستان از انتصابات مدیر کل آموزش و پرورش لرستان

به گزارش اختصاصی کشکان، فضل اله سالاری دبیر حزب مردم سالاری شعبه استان لرستان طی پیامی خطاب به گودرز کریمی فر مدیر کل آموزش وپرورش استان لرستان مراتب تشکر و قدرانی خود را از روند انتصابات ایشان در دولت تدبیر وامید ابراز نمود. متن پیام: «برادر گرامی جناب آقای گودرز کریمی فر مدیر کل محترم آموزش […]

سالاری ۲۹ - ۱-۱

به گزارش اختصاصی کشکان، فضل اله سالاری دبیر حزب مردم سالاری شعبه استان لرستان طی پیامی خطاب به گودرز کریمی فر مدیر کل آموزش وپرورش استان لرستان مراتب تشکر و قدرانی خود را از روند انتصابات ایشان در دولت تدبیر وامید ابراز نمود.

متن پیام:

«برادر گرامی جناب آقای گودرز کریمی فر مدیر کل محترم آموزش وپرورش استان لرستان؛

انتصابات و حمایت های مثال زدنی جنابعالی از نخبگان سیاسی اصلاح طلب ، دلسوز، متعهد، و شایسته و وفادار به نظام اسلامی و برخاسته از رای مردم حقیقتاً ستودنی است.

انشاءاله سایر عزیزان مدیرکل، چون جناب‌عالی با در نظر گرفتن چارچوب اعتدال و بر اساس رای مردم و سیاست اصلاح گرایانه و شایسته سالارانه متکی بر تدبیر و عقلانیت و قانون اساسی عمل نمایند. در آن صورت است که می‌توان گفت: رای مردم در ۲۴ خرداد اجرایی شده و مردم سالاری به معنای واقعی تحقق پیدا کرده است.

اینجانب به نمایندگی جامعه اصلاح طلبی (احزاب اصلاح طلب)مراتب تقدیر و تشکر خود را از حسن انتخاب و انتصاب آقای کیوان رباطی به عنوان سرپرست اداره بودجه  آن اداره کل و انتصاب دیگر عزیزان شایسته‌ی اصلاح طلب ابراز داشته ، موفقیت توام با سلامتی برای آن عزیز و دیگر مسئولان خدوم و مخلص را از درگاه خداوند بزرگ آرزو می نمایم.

در پایان، صحت وسلامتی مقام معظم رهبری و توفیق روز افزون همه ی دولت مردان دولت تدبیر و امید به خصوص رییس جمهور دانشمند و محبوبمان را از درگاه خداوند منان مسئلت می نماییم.

فضل اله سالاری

دبیر حزب مردم سالاری شعبه استان لرستان