حجت الاسلام قبادی: جریانی پیروز انتخابات است که با کاندیدای واحد حضور یابد

به گزارش خبرنگار کشکان، نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین علی شاهرخی قبادی نماینده ی پیشین مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار شد که فعالین سیاسی شهرستان کوهدشت شروع فعالیت های انتخاباتی شهرستان کوهدشت را همچون سالیان گذشته زودهنگام قلمداد می کنند. در واقع برگزاری همایش اصلاح طلبان کوهدشت که بیشتر با […]

به گزارش خبرنگار کشکان، نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین علی شاهرخی قبادی نماینده ی پیشین مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار شد که فعالین سیاسی شهرستان کوهدشت شروع فعالیت های انتخاباتی شهرستان کوهدشت را همچون سالیان گذشته زودهنگام قلمداد می کنند.

در واقع برگزاری همایش اصلاح طلبان کوهدشت که بیشتر با هدف اتحاد اصلاح طلبان کوهدشت برای انتخابات آینده ی مجلس شورای اسلامی برگزار شد نقطه ی آغاز جدی فعالیت های انتخاباتی در شهرستان کوهدشت بود. البته پیشتر کاندیداهای شاخص فعلی جریان اصولگرایی کوهدشت یعنی حجت الاسلام شاهرخی قبادی و علی امامی راد تحرکاتی هر چند کم رنگ از خود نشان داده بودند.

به دنبال همایش مزبور صدور بیانیه های علی امامی راد به مناسبت های مختلف و اینک نشست خبری نماینده ی پیشین کوهدشت اتفاق افتاد.

اما علی شاهرخی قبادی که هم اکنون بازنشسته ی دستگاه قضایی به حساب می آید در نشست خبری خود با اهل رسانه ی کوهدشت ابتدا روز ۹ دی را تبریک گفت و بیان داشت: به دنبال انتخابات ۸۸ ریاست جمهوری شعارهایی زده شد و نابهنجاری هایی به وجود آمد که نظام و کشور از آن آسیب دید. البته تمام کسانی که به موسوی و کروبی رأی دادند در فتنه شرکت نداشتند. در مراسم روز ۹ دی خیلی از کسانی که به موسوی و کروبی هم رأی داده بودند شرکت کردند. در واقع اکثریت جریان اصلاحات نیز طرفدار ولایت و رهبری هستند و ما باید از تندروی و تهمت خودداری کنیم.

ایشان در خصوص وضعیت موسوی و کروبی گفت: بر اساس سی سال تجربه ی قضایی محاکمه ی این اشخاص را عادلانه تر و قانونی تر می دانم.

 

IMG_5280

 

هر جریانی که کاندید واحد داشته باشد پیروز انتخابات است

قبادی در پاسخ به این سئوال که شما مصرید که در انتخابات آینده شرکت کنید گفت: شهرستان کوهدشت نیز مانند سایر نقاط کشور دارای دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب است. هر جریانی که تدبیر کند و با کاندید واحد شرکت کند عقلانیتی در جهت پیروزی به خرج داده است.

اخباری شنیده ام که جریان اصلاح طلب با کاندید واحد شرکت خواهند کرد. متقابلاً جریان اصولگرا نیز به دنبال وحدت هستند. جریان اصلاح طلب گفته اند دیگر کاندید اجاره ای نخواهند داشت. البته برخی فعالان اصلاح طلب شهرستان همچنان به دنبال ایشان هستند. این امر انشعاب محسوب نمی شود. اگر هر دو طیف وحدت کنند برنده از اصولگرایان خواهد بود چون رأیشان بیشتر است. مجموع رأی من و آقای امامی راد مؤید این ادعاست. اینجانب تابع نظر مردم و جمع هستم.

دست های ناپاکی به دنبال اختلاف افکنی میان اصولگرایان هستند

انشعاب جریان اصولگرایی کوهدشت به خاطر وجود من و آقای امامی راد است. ما در اصول مشکل نداریم و اختلاف خاصی نداریم. در این بین دست های ناپاکی به دنبال اختلاف افکنی هستند. در انتخابات ریاست جمهوری نیز عدم وحدت اصولگرایان موجب پیروزی آقای روحانی شد.

کسانی که وحدت را به وجود بیاورند باید تعهد نمایند کاندیدای مورد نظر برنامه های خود را عملی کند. البته با هوش سیاسی مردم تصور می کنم شانس پیروزی در انتخابات را دارم.

اگر نمایندگی ام ادامه می یافت بحث تعطیلی معشوره و دیگر پروژه ها پیش نمی آمد

قبادی در ادامه با بیان این که در دوران نمایندگی ام مصوبات و مجوزهای زیادی برای کوهدشت گرفتم ادامه داد: مهم ترین این مصوبات سد معشوره بود که امیدی در دل مردم ایجاد کرد و ۵۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شد.بر خلاف توقع و انتظار مردم با فرصت سوزی و بی توجهی این فرصت ها از مردم گرفته شد.این مصوبات برای کوهدشت ویژه بود. مصوبات آخر دولت قبل چنان برای کوهدشت چشم گیر بود که یکی از ائمه جمعه استان گفته بود مگر دولت فقط برای کوهدشت آمده است؟ بودجه سد معشوره معادل ۱۰ برابر بودجه عمرانی استان بود. اگر نمایندگی ام ادامه پیدا می کرد بحث تعطیلی معشوره و سایر پروژه ها پیش نمی آمد. نمی شود این مصوبات را کاغذپاره نامید. این ها مطالبات عمومی هستند. بحث نبود قراردادو مجوز فرافکنی است. پروژه ای که شروع شد باید ادامه پیدا کند.

 

IMG_5283

 

کمیسیون قضایی در دوران ما کمیسیون برتر مجلس شد

وظیفه ی اصلی نماینده قانون گذاری است. در همین راستا در دوران ما کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس که تحت ریاست اینجانب بود از نظر حجم مصوبات و تصویب مواد کمیسیون برتر مجلس شناخته شد.

در بحث مطالبات مردم نیز عملکرد ما در کتاب “کوهدشت در مسیر تولد دوباره” آمده است.

به جریان مخالف بی توجه نبوده ایم/ در بحث انتصاب مدیران ضعف هایی داشتیم

وی در ادامه ی سخنان خود و در پاسخ به سئوال خبرنگاران، در خصوص انتصاب مدیران ادارات گفت: افرادی بوده اند که در زمان اینجانب مدیر بوده و اصلاح طلب بوده اند. به جریان مخالف بی توجه نبوده ایم. من در دوران نمایندگی ام اولویت را به کارهای عمرانی دادم و در این زمینه عملکرد بهتری داشتیم. در بحث انتصاب مدیران نمره ی بدتری گرفتیم. باید با اغماض بیشتری عمل می کردیم و مسائل جناحی را کمتر مداخله می دادیم. اگر در انتخابات قبل پیروز می شدم قطعاً این رویه را تغییر می دادم.

از خانواده ی قربانیان حادثه ی سعادت آباد دلجویی کردیم

شاهرخی قبادی در خصوص حادثه ی سعادت آباد تهران که در آن ۱۷ نفر از کارگران کوهدشتی جان خود را از دست دادند گفت: در لحظه ی خروج اجساد از زیر آوار در محل حاضر بودم و بسیار ناراحت و متأثر شدم. ما رایزنی مان را در جهت تأمین منافع قربانیان انجام دادیم. آقای محسنی اژه ای برای عرض تسلیت به کوهدشت آمد. شهرداری حاضر شد یک دیه و نصفی به خانواده ی قربانیان بدهد.

ملکشاهی نمی تواند کاندیدای اصولگرایان باشد

ایشان در خصوص نماینده ی فعلی مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس گفت: آقای ملکشاهی دوره ی قبل کاندیدای اصلاح طلبان بوده اند و نه در مرکز نه در میان مردم اصولگرا محسوب نمی شود.

قبادی در پایان گفت: اگر مردم بدانند چه می خواهند و چه نیازی دارند از تمام ظرفیت های نماینده شان در مجلس استفاده می کنند. رسانه ها باید مردم را آگاه کنند که سطح مطالباتشان را از مسائل شخصی، وام و فاتحه خوانی بالاتر ببرند.البته خود نماینده نیز باید به مسائل شخصی تا حد امکان میدان ندهد.