اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار به هوشمند سازی مدارس لرستان

  مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان از اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار به طرح هوشمند سازی مدارس این استان خبر داد. حسین اسدی پور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، گفت: بازسازی فضای آموزشی و نوسازی مدارس از سیاست های دولت و مهم ترین رویکرد اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در استان […]

77868_910

 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان از اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار به طرح هوشمند سازی مدارس این استان خبر داد.

حسین اسدی پور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، گفت: بازسازی فضای آموزشی و نوسازی مدارس از سیاست های دولت و مهم ترین رویکرد اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در استان لرستان است.

وی، افزود: در این راستا امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تعداد 20 مدرسه جدید ساز تحویل آموزش و پرورش استان شده است.

اسدی پور، هوشمند سازی مدارس را از دیگر رویکرد های اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان خواند و اظهار کرد: در این راستا امسا ل اعتباری معادل 20 میلیارد تومان به هوشمند سازی مدارس این استان اختصاص یافته است.

وی، همچنین از احداث 11 باب مدرسه یک کلاسه در روستاهای استان خبرداد و بیان کرد:  این تعداد مدرسه با پیگیریهای انجام شده توسط استاندار لرستان و با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص)  در مناطق محروم احداث می شوند.

اسدی پور، ادامه داد: کار انتقال این تعداد مدرسه به مناطق محروم با همکاری سازمان بسیج و قرارگاه قرب کوثر و نیروی هوا فضای سپاه انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.

وی، با بیان اینکه برای احداث این تعداد مدرسه در مناطق محروم بالغ بر 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، گفت: محرومیتزدایی از فضاهای آموزشی مناطق محروم استان و توسعه فرصت تعلیم و تربیت در استان از مهم ترین اهداف این طرح است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان، اظهار کرد: مدارس یک کلاسه مناطق محروم نخستین پروژهای است که به صورت مشارکتی بین نوسازی و تجهیز مدارس استان، مجمع خیرین و قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء احداث می شود.

 اسدی پور، با بیان اینکه این تعداد آموزشگاه در مناطق محروم کاکاوند شهرستان دلفان احداث  می شوند، خاطرنشان کرد: کار ساخت این تعداد آموزشگاه هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 25درصدی در حال اجراست.