ملکشاهی: 28 میلیارد تومان اعتبار به کوهدشت اختصاص یافت

  نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: 28 میلیارد تومان اعتبار به کوهدشت اختصاص یافته است. الهیار ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: مردم به خوبی می دانند که در دوسال اخیر از نظر اقتصادی کشور ما وضعیت سختی پشت سرگذاشته است به طوریکه جز کمک خداوند و تدابیر مقام معظم […]

IMG10233549

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: 28 میلیارد تومان اعتبار به کوهدشت اختصاص یافته است.

الهیار ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: مردم به خوبی می دانند که در دوسال اخیر از نظر اقتصادی کشور ما وضعیت سختی پشت سرگذاشته است به طوریکه جز کمک خداوند و تدابیر مقام معظم رهبری هیچ چیز دیگری ما را از این وضعیت عبور نمی داد.

وی گفت: تحریم های دشمنان تا حدی بود که حتی دارو را هم برای ما تحریم کردند به طوریکه برخی بیماران به خاطر نبود داروهای خاص جان خود را از دست دادند.

ملکشاهی افزود: خوشبختانه در حال حاضر و در وضعیت کنونی از این پیچ عبور کرده ایم و وضعیت کشور درحال دست یافتن به آرامش است و مردم ما این آرامش را احساس می کنند.

وی تصریح کرد: این موضوع به این معنی نیست که بیکاری و فقر وجود ندارد اما به هرشکل امیدواری درکشور ما شکل گرفته است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود مشکل بیکاری در کشور به ویژه در شهرستان کوهدشت یادآورشد: یکی از مشکلات اساسی ما امروز بحث اشتغال جوانان است.

ملکشاهی اظهار داشت: ما در یک جامعه جهانی زندگی می کنیم و باید با دنیا تعامل و همکاری داشته باشیم که الان این اتفاق به سرعت درحال انجام است.

وی افزود: ایران درحال حاضر موفق شده است با ایجاد روابط خوب بین المللی بسیاری از مطالبات خود را از کشورهای دیگر پس بگیرد و احترام خاصی در دنیا کسب کند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی وضعیت شهرستان کوهدشت را در حال رشد و رسیدن به موقعیت مطلوب عنوان کرد و گفت: در سال های گذشته، کل اعتبارات کوهدشت و رومشکان نزدیک به 12 میلیارد بود اما امسال خوشبختانه بودجه کوهدشت 19 میلیارد تومان است و بخشی نیز به خاطر اعتراض نمایندگان لرستان به ما اختصاص داده شد.

ملکشاهی افزود: استعفای نمایندگان لرستان باعث شد توازن در اختصاص بودجه به وجود آمده و سهم ما از اعتبارات به 28 میلیارد تومان برسد.

وی یادآورشد: این اعتبار می تواند بسیاری از مشکلات مربوط به سال های گذشته کوهدشت را برطرف کند.