مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با حضور در منزل معلم اشترینانی از ایثار و فداکاری او تجلیل کرد

  مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با حضور در منزل فرشید احمدی معلم فداکار منطقه اشترینان که با وجود عمل جراحی و داشتن مرخصی استعلاجی درس عشق و مهربانی را به دانش آموزان هدیه کرده بود تجلیل کرد. دکتر گودرز کریمی فر افزود: معلمان سرزمین ما هر کدام به نوعی اوج عشق و ایثار […]

Picture 400_resize copy

 

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با حضور در منزل فرشید احمدی معلم فداکار منطقه اشترینان که با وجود عمل جراحی و داشتن مرخصی استعلاجی درس عشق و مهربانی را به دانش آموزان هدیه کرده بود تجلیل کرد. دکتر گودرز کریمی فر افزود: معلمان سرزمین ما هر کدام به نوعی اوج عشق و ایثار و فداکاری را به دانش آموزان خود هدیه می دهند و آقای احمدی هم نمونه ای از دریای محبت و مهروزی است.

وی  اضافه کرد: مقام و منزلت معلمی  قابل مقایسه با هیچ شغلی نیست و شاید معنای سخن شهید رجایی  اینجا مشخص می شود که فرمودند معلمی شغل نیست، معلمی عشق است. اگر به عنوان شغل انتخابش کرده‌ای، رهایش کن و اگر عشق توست مبارکت باد.»

دکتر کریمی فر در ادامه این دیدار گفت: تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد. وی تاکید کرد  معلم، ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک، حک می‌کند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رساند. همچنین سیاهی جهل را از دل‌ها می‌زداید و زلال دانایی را در روان بشر جاری می‌سازد.

مدیر کل آموزش و پرورش اضافه کرد: دغدغة معلم همیشه این است که حیات بشر، بر مدار ارزش‌ها و کرامت انسانی بچرخد و ارتقاء علمی و معنوی ، همت اساسی آدمی باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز معلمان فداکار و دلسوز لرستانی انسانیت ، کرامت و بزرگواری را به دانش آموزان انتقال می دهند و اینکه آقای احمدی با وجود کسالت و استراحت پزشکی در کلاس درس حاضر می شود تنها گوشه ای از دریای احسان و فداکاری معلمان این مرزو بوم است و من وظیفه خود می دانم در برابر این انسان دوستی و ایثارگری تواضع نمایم.