رئیس کل دادگستری لرستان :

دهه فجر باید به فضای همدلی تبدیل شود

رئیس کل دادگستری لرستان گفت : دهه فجر باید به فضای همدلی تبدیل شود.

به گزارش  کشکان،حجت الاسلام “#سعید_شهواری”  در دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که پیرامون برنامه‌ریزی مراسم های ایام الله دهه فجر برگزارشد ،بر برگزای هرچه باشکوه‌تر جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،تاکید کرد.

 

وی افزود:مسئولیت و خدمت در ستاد دهه فجر افتخاری برای بهره‌برداری حداکثری در راستای برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نورانی و روشن اسلام  که در اختیار مسئولان قرار داده شده است.

رییس کل دادگستری لرستان گفت: همه مردم دنیا تشنه حقیقت ناب اسلامی و انقلابی هستند که مصداق آن حضور مردم دنیا در جبهه تقابل حق و باطل است.

وی بر برگزاری برنامه‌های خلاقانه با حضور مردم در ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد و افزود: علاوه بر اینکه برنامه‌های دهه فجر در شهر‌ها و روستا‌های استان امتداد دارد، باید در محله‌های مختلف هم این جشن باشکوه نماد داشته باشد.

حجت الاسلام شهواری با بیان اینکه برجسته‌سازی شعار‌های انقلاب اسلامی از جمله اسلامیت باید در جشن‌ها نمود پیدا کند، یادآورشد: در همین راستا مباحث جمهوریت، جبهه مقاومت، دستاورد‌های نظام، موضوع استکبارستیزی و توجه به خیانت‌های رژیم پهلوی از جمله موضوع هایی است که باید در دهه فجر به صورت ویژه به آن‌ها پرداخته شود و در صدر برنامه‌ها قرار گیرند.

 

رییس کل دادگستری لرستان گفت : استفاده از فرصت روایت‌گری جانبازان و خانواده‌های شهدا در دهه فجر مدنظر بوده و تکریم و تجلیل از این خانواده‌ها نیز باید جزء برنامه‌های نهاد‌های انقلابی باشد.

انتهای خبر/*