مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

بیان عملکردهای امیدآفرین خنثی کننده توطئه های رسانه های معاند است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه عملکرد و اقدامات دولت سیزدهم با هدف افزایش امیدآفرینی در جامعه توسط رسانه‌ها منعکس شود، گفت: بیان عملکردهای امیدآفرین خنثی کننده توطئه های رسانه های معاند است.

به گزارش کشکان نیوز، مدیر کل ارشاد اسلامی لرستان امروز یکشنبه در نشست کمیته فرهنگی و رسانه‌ای ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: ظرفیت خوبی در خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان وجود دارد و کمیته رسانه دهه فجر به این مجموعه محول شده است.

 

وی افزود: انتشار عملکرد خدمات دولت سیزدهم در لرستان باید از سوی رسانه‌ها منعکس شود و مسوولیت ایرنا سنگین تر و ارتباط با کمیته های مختلف ستاد از وظایف این خبرگزاری خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه امیدآفرینی در برنامه های دهه فجر پیش درآمد برای حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه امسال است، خواهد بود افزود: هجمه های رسانه ای بیشماری توسط دشمنان بر نظام اسلامی وجود دارد و بیش از گذشته وظیفه ما را سنگین تر خواهد کرد و در این راستا باید با اقدامات فرهنگی زمینه افزایش مشارکت مردم در رویداد مهم انتخابات را فراهم کرد.

 

روانشاد با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای بر بلندای حضور روز گذشته با حضور استاندار لرستان رونمایی شد، تاکید کرد: برگزاری جشنواره های موسیقی ، شعر ، فیلم و تئاتر همچنین افتتاح سینما کیو از اقدامات مهم دهه فجر می‌باشد و جُنگ های شادی تقارن با ماه رجب و شعبان برگزار می‌شود.

انتهای خبر/*