‌آتشی که در کوهدشت مهار شد با دو مصدوم+عکس

  روز شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ در تماسی با واحد آتش نشانی شهرداری کوهدشت خبر از آتش سوزی یک باغ در جاده کله گاوراه داده شد، بلافاصله و در سریعترین وقت ممکن آتش نشانان با ۵ دستگاه به محل آتش سوزی رسیدند و قبل از اینکه شعله های آتش مراتع را در بر گیرد با […]

 

روز شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ در تماسی با واحد آتش نشانی شهرداری کوهدشت خبر از آتش سوزی یک باغ در جاده کله گاوراه داده شد، بلافاصله و در سریعترین وقت ممکن آتش نشانان با ۵ دستگاه به محل آتش سوزی رسیدند و قبل از اینکه شعله های آتش مراتع را در بر گیرد با جانفشانی آتش نشانان حریق مهار شد. متاسفانه در این عملیات دو تن از آتش نشانان کوهدشتی به نام های حسن حیدری و علی احمد شیری دچار مصدومیت و سوختگی شدند که به بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت اعزام شدند، مورد مداوا قرار گرفته اند و حال عمومی آنان مساعد است. ضمن اینکه علی احمد شیری باید جهت شکستگی بینی مورد عمل جراحی قرار گیرد.

اما سخنی با ادارات ذی‌ربط (جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست)

مدیران مذبور باید توجه کنند که شهرداری کوهدشت اصولا مربوط به خدمات دهی شهری است و اینکه امداد رسانی را وظیفه انسانی و اخلاقی خود دانسته و لاغیر اما شما وظیفه دارید به محض اطلاع از حوادث اینچنینی در سریعترین زمان ممکن با پرسنل خود در محل وقوع حادثه حاضر شوید و هرآنچه توان دارید به کار گیرید.