همایش استانی بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت دکتر محمدجعفر محمدزاده برگزار شد

عصر چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت، به مناسبت فرارسیدن بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز پاسداشت زبان فارسی، همایش استانی بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در خانه تاریخی آخوند ابو برگزار شد. این همایش با حضور و پاسداشت دکتر محمدجعفر محمدزاده با موضوع بازشناسی نقش شاهنامه فردوسی در تقویت هویت ملی، برگزار گردید. منصور احمدی مدیر کل فرهنگ […]

عصر چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت، به مناسبت فرارسیدن بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز پاسداشت زبان فارسی، همایش استانی بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در خانه تاریخی آخوند ابو برگزار شد.

این همایش با حضور و پاسداشت دکتر محمدجعفر محمدزاده با موضوع بازشناسی نقش شاهنامه فردوسی در تقویت هویت ملی، برگزار گردید.

منصور احمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در آیین گرامیداشت هفته حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت دکتر محمدزاده که در خانه آخوند ابو خرم آباد برگزار شد اظهار کرد: به منظور پاسداشت معمار بزرگ کاخ بلند پارسی حکیم فردوسی در خدمت اندیشمندان و شاعران و دغدغه‌مندان زبان فارسی بودیم.

وی ادامه داد: در این مراسم دکتر محمدزاده به زوایای مختلف شخصیت این حکیم بزرگوار پرداختند.

احمدی افزود: حسب وظیفه‌ای که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسداشت زبان فارسی دارد باید تمام تلاش خود را در این عرصه داشته باشیم که بتوانیم از لغات و این میراث گرانبهای مادری به نحو احسن استفاده کنیم.