ظرفیت اسکان روزانه ۸ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش لرستان

  مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: مراکز رفاهی و مدارس این استان، ظرفیت پذیرش و اسکان هشت هزار مسافر در نوروز ۱۴۰۲ را دارند. رضا عزتی شامگاه پنج شنبه در ستاد خدمات سفر لرستان، اظهار داشت: ۱۰ پایگاه اسکان آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی در استان ایجاد خواهیم کرد. وی با بیان […]

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: مراکز رفاهی و مدارس این استان، ظرفیت پذیرش و اسکان هشت هزار مسافر در نوروز ۱۴۰۲ را دارند.

رضا عزتی شامگاه پنج شنبه در ستاد خدمات سفر لرستان، اظهار داشت: ۱۰ پایگاه اسکان آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی در استان ایجاد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ۱۶۵ مدرسه در سطح استان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: هزار و ۵۸۶ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در استان پیش بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، افزود: ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در این رابطه در نظر گرفته شده است.

عزتی، بیان داشت: علاوه بر مدارس، مراکز رفاهی ناحیه یک خرم آباد، ناحیه دو خرم آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز، ازنا و… را برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته‌ایم و در مجموع ۱۱۴ اتاق ویژه با ۳۸۲ تخت در این رابطه در استان داریم.

وی، گفت: ظرفیت پذیرش و اسکان روزانه آموزش و پرورش در نوروز ۱۴۰۲، هشت هزار نفر است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به فعل بودن شش خانه معلم در استان، تصریح کرد: در نوروز گذشته ۱۷ هزار و ۵۰۱ خانوار، شامل ۶۷ هزار و ۶۱۵ نفر را اسکان دادیم.

عزتی، گفت: ۲۳ درصد از مسافران نوروزی را آموزش و پرورش اسکان داد.