گاوداری صنعتی ۶ هزار رأسی در درب گنبد کوهدشت احداث می شود

محمد کریمی/ کشکان: در جلسه بررسی احداث گاوداری صنعتی درب گنبد که در فرمانداری کوهدشت و با حضور حجت الاسلام مبلغی نماینده کوهدشت و مهندس یحیی رجبی مدیر دامپروری هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره )  برگزار شد فرماندار کوهدشت اظهار داشت: بخش کشاورزی در کوهدشت از اولویت های مهم اقتصادی […]

محمد کریمی/ کشکان: در جلسه بررسی احداث گاوداری صنعتی درب گنبد که در فرمانداری کوهدشت و با حضور حجت الاسلام مبلغی نماینده کوهدشت و مهندس یحیی رجبی مدیر دامپروری هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره )  برگزار شد فرماندار کوهدشت اظهار داشت: بخش کشاورزی در کوهدشت از اولویت های مهم اقتصادی دولت برای توسعه شهرستان و استان لرستان است.

وی با اشاره به  ضرورت بهره گیری از دانش روز کشاورزی و دامپروی، افزود: پروژه مهم  اقتصادی و کشاورزی گاوداری صنعتی ۶ هزار راسی در بخش درب گنبد احداث می شود که زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را بصورت مستقیم فراهم و موجب رونق اقتصادی منطقه می شود.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: این پروژه  با پیگیری نماینده محترم جناب مبلغی و با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام ره انجام‌خواهد شد، ما باید به سمت به روز رسانی دانش کشاورزی و دامپروری حرکت نماییم تا در آینده شاهد یک تحول در حوزه دامپروری کوهدشت باشیم.

مرادی با اشاره به اینکه ظرفیت سرمایه گذاری در کوهدشت مساعد است، تصریح کرد: در راستای راه اندازی پروژه های اشتغالزایی نیازمند یک اراده جدی در اجرا و سرعت هستیم. وی افزود: در منطقه درب گنبد کوهدشت همه شرایط برای راه اندازی گاوداری ۶ هزار رأسی وجود دارد.

فرماندار کوهدشت گفت: نیروی انسانی متخصص، آب و خاک و امکانات برق و جاده … از جمله امکانات زیر ساختی مناسبی است که شرایط مساعد را برای اجرای پروژه فراهم نموده است.

فرماندار کوهدشت بیان کرد: همه دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان و استان پای کار هستند و انتظار داریم ستاد اجرایی هم با نگاه مثبت به این طرح باعث محرومیت زدایی منطقه شود.

وی گفت: از دیگر مزیت های این طرح ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و صادرات فرآورده های گوشتی و لبنی به کشور عراق است.

مرادی در پایان گفت: این طرح باعث تحرک اقتصادی و امنیت غذایی و همچنین باعث ایجاد صنایع کوچک در کنار آن خواهد شد و مردم محلی هم ترغیب به سرمایه گذاری می شوند.