شهرک صنعتی خوشناموند، نماد مظلومیت و فلاکت کوهدشت

 مهدی دوست‌محمدی/ مدیرمسئول: این آمار را نه برای ما مردم رنجور و گرفتار که برای رویت احتمالی آقایان «حجت‌الاسلام دکتر مبلغی» نماینده کوهدشت و رومشکان در مجلس، «محمد مرادی» فرماندار کوهدشت، «سیروس ابراهیمی» معاون اقتصادی استاندار، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان و مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان منتشر می کنم.  در هفته دولت امسال پروژه گازرسانی […]

 مهدی دوست‌محمدی/ مدیرمسئول:

این آمار را نه برای ما مردم رنجور و گرفتار که برای رویت احتمالی آقایان «حجت‌الاسلام دکتر مبلغی» نماینده کوهدشت و رومشکان در مجلس، «محمد مرادی» فرماندار کوهدشت، «سیروس ابراهیمی» معاون اقتصادی استاندار، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان و مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان منتشر می کنم.

 در هفته دولت امسال پروژه گازرسانی به ناحیه صنعتی زانوگه را به همراه چندین پروژه کلیدی دیگر کلنگ‌زنی یا افتتاح کردند در حالی که چشم بد کور قطب صنعتی کوهدشت! در منطقه خوشناموند، حتی زیرساخت‌های اولیه یک شهرک صنعتی را ندارد و اکثر کارخانه‌ که چه عرض شود، کارگاه‌های آن تعطیل شده یا در شرف تعطیلی هستند!

 چند وقت پیش هم که جناب مبلغی (بعد از حضور میدانی دکتر قالیباف رییس مجلس در محل سد)، با تذکر به‌ وزیر نیرو از عدم انعقاد قرارداد پیمانکار پروژه سد معشوره بعد از ۴۰ سال انتقاد فرمودند!