جناب استاندار! با تدبیر یک محفل کوچک، استانی اداره نمی شود!!

علی گودرزیان (ع پایدار): در خبرها خواندم که:« معاون سیاسی- امنیتی استانداری، جناب ستاری با حفظ سمت، سرپرست فرماندار کوهدشت شده و مدیرکل حوزه ریاست استانداری باز با حفظ سمت سرپرست فرمانداری الیگودرز شده است» در این باره چند نکته یاد آوری می شود: نخست این که انتصابات شما تا کنون نتوانسته است امیدی به […]

علی گودرزیان (ع پایدار): در خبرها خواندم که:« معاون سیاسی- امنیتی استانداری، جناب ستاری با حفظ سمت، سرپرست فرماندار کوهدشت شده و مدیرکل حوزه ریاست استانداری باز با حفظ سمت سرپرست فرمانداری الیگودرز شده است»

در این باره چند نکته یاد آوری می شود:

نخست این که انتصابات شما تا کنون نتوانسته است امیدی به جامعه ی لرستان تزریق کند و متاسفانه این انتصابات هیچ بازتاب مثبتی در بین مردم نداشته و شگفت انگیزتر این که حتی در بین اردوگاه اصولگرایان هم بی سروصدا بوده است! و این درحالی است که جنابعالی به عنوان استاندار ویژه به لرستان آمده اید و شایسته است دست آورد ویژه داشته باشید!

دوم این که به نظر می رسد نیرو کم آورده اید! ولی ما باور داریم که در طیف اصولگرایان نیروهای خوب و عملگرا هم به اندازه ی کافی وجود دارد شکر خدا که از نظر تایید صلاحیت مشکلی هم ندارند چون همه ی پیشنهادهای شما نه اصلاح طلب! بلکه نیروهای انقلابی در خط نظام هستند و تایید صلاحیت می شوند! دقیق نمی دانیم چرا کفگیرتان به ته دیگ خورده است فقط حدس می زنیم شما به دلیل نصب فیلترهای مختلف دچار کمبود و قحطی نیرو شده اید!
از جمله فیلترهای شما فیلتر «رقیب هراسی» است و به نظر می رسد به بهانه یک رقیب فرضی که معلوم نیست دوباره به صحنه برگردد گروهی از همسنگران خود را به توهم فرض نسبتشان با رقیب، حذف کرده اید و در این باره انتصابات شما شائبه دار شده است.

همچنین رد پای فیلتر طایفه ای در انتصابات شما به چشم می خورد که در شان جمهوری اسلامی نیست و بعید می دانم رییس جمهور رییسی هم به چنین منش تفرقه افکنانه ای، باورداشته باشد.
از آنجایی که همه ی نیروها در نظام جمهوری اسلامی تا کنون هم نتوانسته اند آن طور که باید کشور را در طول چهل و سه سال، خوب اداره کنند! پرسش ما از شما این است که:
شما چطور می خواهید نه با طیف اصولگرایان و نه با استفاده از ظرفیت همه ی ایلات و همه ی نیروها بلکه با تدبیر یک محفل کوچک، استانی را اداره کنید!؟
بدبختی از آن جا شروع می شود که کارگزاران. در هردولتی چه چپ، چه راست و حالا انقلابی، به محض جلوس بر مسندها به جای خدمت رسانی به مردم، تمام هم و غمشان را در مسیر مهره چینی برای پیروزی در انتخابات آینده هزینه می کنند و این کارها خوشبختانه از دید مردم هم پنهان نمی ماند و به این شکل، نخستین بذر بدبینی در ذهن مردم می کارند!

جناب زیودار!
چشم به هم بگذارید یک سال رفته و شما نقد می شوید!! و ما امیدواریم شما برای لرستان مفید باشید نقطه مشترک ما با شما، توسعه ی لرستان است.

.