آقای وزیر! مردم کوهدشت رمقی برای ورزش کردن ندارند/ جوانانمان را در میدان‌های کار تهران پیدا کنید!

  مهدی دوست‌محمدی/ مدیرمسئول: در برنامه سفر یک روزه سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دولت رییسی به لرستان آمده است: او در دومین سفرش به بروجرد یک پروژه ورزشی را در رشته دو ومیدانی افتتاح کرده، با حضور در دورود و الیگودرز نیز در جریان آخرین وضعیت پروژه های ورزشی این دو شهرستان […]

 

مهدی دوست‌محمدی/ مدیرمسئول:

در برنامه سفر یک روزه سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دولت رییسی به لرستان آمده است: او در دومین سفرش به بروجرد یک پروژه ورزشی را در رشته دو ومیدانی افتتاح کرده، با حضور در دورود و الیگودرز نیز در جریان آخرین وضعیت پروژه های ورزشی این دو شهرستان قرار گرفته، بعد از آن نیز عازم خرم آباد شده و در آخرین برنامه سفرش که به نظر می رسد عصر یا غروب روز شنبه باشد در مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر مسائل و مشکلات ورزش پلدختر و پروژه های ورزشی این شهرستان را از نزدیک می‌بیند و برای بازگشت به تهران از پلدختر عازم فرودگاه دزفول در استان خوزستان می‌شود!

و سهم ما از این سفرها، مثل همیشه نگاهی آکنده از حسرت و اندوه به چشم‌ها و دستانی‌ست که دیرگاهی‌ست فراموشمان کرده‌اند و برای التیام زخم‌های چرکین یا دست‌کم دلداری‌مان چیزی در چنته ندارند.

کوهدشت، این دیار گرفتار نسیان و فراموشی تاریخی، نه پروژه‌ای برای بازدید و افتتاح دارد، نه مسئولین توانمند و دلسوزی که پای آقایان را برای بررسی مشکلات و دردهای تلنبارشده سالیان به خاک سردش باز کند و صدالبته نه جوانان، زنان و مردانی که ورزش، سلامتی و شادابی در بیلان زندگی سراسر محنت، رنج و اندوهشان ردیف و محلی از اعراب داشته باشد.

اما دلم میخواهد به وزیر دولت مردمی سید ابراهیم رییسی بگویم، کاش آنقدر غیرت و مردانگی داشتید که اصلا به لرستان سفر نمی کردید! کاری برایمان نمی‌کنید، لااقل روی زخم‌های عفونی‌مان نمک نپاشید، این چه منطق غیرانسانی‌ست که شما دارید و مثل آب خوردن احساس تبعیض، بی عدالتی و نادیده گرفته شدن را به روح و روان خسته ی مردم تزریق می کنید؟!

آقای سید حمید سجادی! برای بررسی وضعیت جوانان کوهدشت و رومشکان و اطلاع از آخرین خواسته‌ها و مطالباتشان سری به میدان‌های کار، واگن‌ها و ایستگاه‌های مترو، خیابان های مولوی، ۱۵ خرداد و امام حسین پایتخت بزنید، غالبا آنجا هستند و نیازی نیست با تحمیل هزینه‌های گزاف بر بیت‌المال ‌و دوش نحیف ملت، برای دیدنشان این همه راه را بپیمایید!