فروش مرغ کشتارروز توسط تعدادی دلال در بازار کوهدشت!/ ریاست صمت شهرستان در این خصوص به شهروندان توضیح دهد!

  کشکان- اجتماعی: این روزها در سایه بی توجهی و انفعال مسئولین ذی ربط، شاهد نابسامانی بازار مرغ در کوهدشت هستیم. چندنفر دلال از خدا بی خبر، مرغ کشتارگاه خوشنام‌طیور را به قیمت آزاد هرکیلو ۲۹۵۰۰ تا ۳۰۰۰۰ تومان به صورت سیار و خودمختار در سطح شهر به شهروندان بخت‌برگشته می فروشند! اکثریت قریب به […]

 

کشکان- اجتماعی: این روزها در سایه بی توجهی و انفعال مسئولین ذی ربط، شاهد نابسامانی بازار مرغ در کوهدشت هستیم.

چندنفر دلال از خدا بی خبر، مرغ کشتارگاه خوشنام‌طیور را به قیمت آزاد هرکیلو ۲۹۵۰۰ تا ۳۰۰۰۰ تومان به صورت سیار و خودمختار در سطح شهر به شهروندان بخت‌برگشته می فروشند!

اکثریت قریب به اتفاق مردم شهرستان نیز در نبود مرغ کشتارروز، به خرید مرغ زنده هرکیلو ۲۸۵۰۰ تا ۲۹۰۰۰ تومان از مراکز غیرمجاز و غیربهداشتی رو آورده اند که با این اتفاق، علاوه بر تحمیل هزینه اضافه بر گرده نحیف خانوارها، سلامتی‌ جامعه نیز به شدت به خطر افتاده است.

مشخص نیست نقش مسئولین منفعل و سهل انگار شهرستان به ویژه در اداره صنعت، معدن و تجارت چیست و آقایان کی قرار است به وظایف اولیه و قانونی خود در تنظیم و کنترل بازار رهاشده شهرستان عمل نمایند!

مرغ کشتارگاه خوشنام‌طیور، چطور و با چه مکانیزم نانوشته ای در اختیار این اندک سودجویان و متجاوزان به حقوق عمومی قرار می‌گیرد؟!