آقایان فرماندار و دادستان کوهدشت، مردم مظلوم این دیار را دریابید!

  مهدی دوست‌محمدی/مدیرمسئول: امروز در #پایگاه_خبری_کشکان شاهد سرازیر شدن سیل پیام های مردمی و انتقاد شدید شهروندان کوهدشتی از قطعی مکرر برق(دو بار در روز در برخی مناطق) و کمبود و قطعی شدید آب در نقاط حاشیه ای شهر بودیم. شهروندان فهیم و پیگیر حقوق حقه ی خویش، معتقدند آنچه در کوهدشت می گذرد در […]

 

مهدی دوست‌محمدی/مدیرمسئول:

امروز در #پایگاه_خبری_کشکان شاهد سرازیر شدن سیل پیام های مردمی و انتقاد شدید شهروندان کوهدشتی از قطعی مکرر برق(دو بار در روز در برخی مناطق) و کمبود و قطعی شدید آب در نقاط حاشیه ای شهر بودیم.

شهروندان فهیم و پیگیر حقوق حقه ی خویش، معتقدند آنچه در کوهدشت می گذرد در سایر شهرستان های استان و نقاط دیگر کشور جاری نیست و مردمان آن دیارها با این حجم از قطعی آب و برق مواجه نیستند. آن‌ها می‌گویند از طریق اقوام و دوستان خود در سایر نقاط استان و کشور این موضوع را دریافته اند.

در نشست اخیر با ریاست دادگستری و دادستان کوهدشت که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، از این دو عزیز پرسیدم زمانی که مردم و جوانان همیشه مظلوم و محروم کوهدشت پس از سال‌ها تحمل درد و رنج فقر، بیکاری و در به دری هم اینک از ابتدایی ترین حقوق قانونی خود و دسترسی به آب و‌ برق نیز به شیوه ای افراطی و تبعیض‌آمیز محروم شده اند، چگونه می‌توان انتظار داشت در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرائم خاص یا خشن یاری‌گر نهادهای قضایی و امنیتی باشند؟! به نظر حضرات چنین مردم گرفتاری در تامین آب، برق و لقمه نانی برای خود و فرزندانشان، با این حجم صبوری و متانت شایسته ی تقدیر و تجلیل نیستند؟!

به‌ولله اوضاع کنونی در هر نقطه ای از کشور حاکم بود، صدها برابر شاهد رشد روزافزون آسیب‌های اجتماعی، سرقت، قاچاق مواد مخدر و کالا، درگیری، قتل یا هر کوفت و زهرمار دیگری بودیم و شاید نافرمانی مدنی نیز از سوی شهروندان اتفاق می افتاد.

سال‌هاست همین متانت، سکوت و صبوری پاشنه ی آشیل مطالباتمان شده است. اما امروز شاهد بودم که بازخورد بی‌حیایی، بی شرمی و‌ بی‌کفایتی برخی مدیران و مسئولین شایسته و بایسته! شکست سکوت و بغض فروخورده سالیان این مردم‌ بود.

آقایان بیرانوند و خسروی فرماندار و دادستان کوهدشت!

سیل پیام های مردمی نشانگر آن است که مردم کوهدشت جان به لب شده اند و انفعال و کم‌کاری برخی مدیران ادارات خدمات‌رسان را دیگر برنمی تابند.

برای کمک به‌ ارتقا شاخص های امنیتی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و آمار جرم و جنایت، فعلا نیازی به سخنرانی و طرح فرضیه و نظریه نیست. امکان زیست مادی و امکانات اولیه زندگی در این شهر را برای مردم فراهم کنید. مدت هاست نانواها هم باری به هر جهت کار می کنند و مخاطبی نوشته بود: «آقای دوست‌محمدی باور می کنید نان سنگک هم در کوهدشت کمیاب شده است؟!»

 

#کشکان_رسانه_اول_غرب_و_جنوب‌غرب_لرستان