تساوی خیبر در نبرد سرنوشت ساز؛ همه چیز به روز آخر کشیده شد

  به گزارش کشکان، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در جریان هفته‌ی بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، در دیداری که حکم مرگ و زندگی را داشت، با نتیجه صفر بر صفر برابر استقلال ملاثانی به تساوی رسید. خیبر خرم‌آباد امشب در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در […]

 

به گزارش کشکان، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در جریان هفته‌ی بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، در دیداری که حکم مرگ و زندگی را داشت، با نتیجه صفر بر صفر برابر استقلال ملاثانی به تساوی رسید.

خیبر خرم‌آباد امشب در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی میزبان استقلال ملاثانی بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی که حکم فینال رقابت‌های گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور را داشت، بازیکنان خیبر صاحب توپ و میدان بودند و موقعیت‌های زیادی نیز ایجاد کردند که هیچ‌کدام به تور دروازه خوزستانی‌ها بوسه نزد.

خیبر با ۴۹ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد و با توجه به اینکه در هفته پایانی باید به مصاف فولاد نوین اهواز برود که ۴۸ امتیاز دارد و خودش یک از مدعیان صعود از این گروه است، کار سختی در پیش دارد.

خیبر، شهرداری آستارا، استقلال ملاثانی و فولاد نوین اهواز چهار تیم اول این گروه هستند که با تفاضل گل خیبر صدرنشین است.