حاصل میراث تاجگردون، کسب رتبه اول بیکاری و فلاکت لرستان در کشور/ دولت به پاس کسب این رتبه نشان درجه یک لیاقت به استاندار می دهد!

مصطفی احمدی| کارشناس ارشد علوم سیاسی: پس از انتخابات سال ۱۳۹۶ و انتخاب مجدد حسن روحانی به ریاست جمهوری، سید موسی خادمی به سفارش و حمایت آقای غلامرضا تاجگردون نماینده وقت گچساران در مجلس شورای اسلامی برای سکانداری استانداری لرستان از کهگیلویه و بویراحمد به لرستان آمد. وی در مدت استانداری اش در لرستان، کارنامه […]

مصطفی احمدی| کارشناس ارشد علوم سیاسی:

پس از انتخابات سال ۱۳۹۶ و انتخاب مجدد حسن روحانی به ریاست جمهوری، سید موسی خادمی به سفارش و حمایت آقای غلامرضا تاجگردون نماینده وقت گچساران در مجلس شورای اسلامی برای سکانداری استانداری لرستان از کهگیلویه و بویراحمد به لرستان آمد.

وی در مدت استانداری اش در لرستان، کارنامه خوبی از خود به جای نگذاشته و به اعتقاد و نظر اکثریت مردم و صاحبنظران، ضعیف‌ترین استاندار تاریخ لرستان است، به‌طوریکه اگر عملکرد ایشان به رای گذاشته شود صحت این موضوع برای همه کاملاً اثبات خواهد شد.

رتبه اول #بیکاری و همچنین کسب رتبه اول شاخص #فلاکت استان لرستان در کشور خود موید این موضوع است، اما شنیده ها حاکی از آن است که استاندار استان در آستانه دریافت نشان درجه یک لیاقت از هیئت دولت ورشکسته حسن روحانی است که جز بیکاری، گرانی و تورم، فقر، فلاکت و محرومیت حاصلی برای این استان نداشته است.

برخی شاخص هایی که عملکرد استاندار لرستان را با آن ارزیابی کرده اند؛ عبارت است از استقرار مدیریت بر پایه دانش در لرستان

همه مردم لرستان استحضار دارند که ایشان (سید موسی خادمی) با آوردن تعدادی از اقوام و بستگان خود به عنوان مدیر، عملکرد بسیار ضعیفی داشته و دارند و اصلا رشته تحصیلی شان، با سمت و پست شان غیر مرتبط است، از جمله می‌توان به معاونت عمرانی با رشته تحصیلی آموزش ابتدایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی با رشته داروسازی، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و معاونین ایشان، مدیر سابق حوزه ریاست و فرماندار ویژه بروجرد که همه از اقوام و بستگانش (از کهگیلویه و بویراحمد) اشاره کرد که با این شاخص کاملاً در تضاد است و بایستی گفت: استقرار مدیریت بر پایه فامیل بازی و قوم‌گرایی.

شاخص بعدی تلاش گسترده برای افزایش تخصیص آب لرستان: در این خصوص با تلاش های میرزایی، مدیرعامل اسبق شرکت آب منطقه‌ای لرستان بخشی از تخصیص های آب لرستان تحقق یافت که متاسفانه وزارت نیرو به خاطر پیگیری حق آبه ها، مدیر تلاشگر و بومی آب منطقه ای را کنار گذاشت و خادمی متاسفانه تلاشی برای ابقای ایشان و گرفتن مابقی حق آبه ها نکرد و حتی زیر پایشان را نیز خالی کردند.

عملکرد وی در سیل فروردین ۹۸: بلاتکلیفی جاده تخریب شده پلدختر- خرم آباد، تخریب پل ها و بخصوص چندین پل نصب شده که مجددا در سیل هفتم اسفند ۹۸ تخریب گردیدند، عدم ساخت ده ها دیواره حفاظتی روستاهای بی پناه، عدم پرداخت خسارت اراضی کشاورزی، خودروها و اماکن تجاری، عدم تامین اعتبار و رها شدن ایستگاه های پمپاژ واشیان، رنگین بان، جایدر و…. و همچنین بلاتکلیفی روستاهای غرقاب شده منطقه رودبار کوهدشت و … بخشی از عملکرد ضعیف و غیر قابل قبول خادمی است.

انتصاب نمادین بانوان در مدیریت برخی ادارات: سید موسی خادمی از چند بانو برای مدیریت برخی دستگاه ها استفاده کرده از جمله بهزیستی، دامپزشکی و سازمان برنامه و بودجه استان که متاسفانه در این خصوص هم خوب عمل نشد و برخی خود استعفا دادند و مابقی هم عملکرد بسیار ضعیفی داشته و دارند، انتصاب یک خانم در راس سازمان برنامه و بودجه که از نظر توانایی، شاید نفر دهم سازمان هم محسوب نمی شد و تاکنون در این حوزه عملکرد بسیار ضعیفی داشته و در اخذ اعتبارات ناتوان و حتی در جلسات شورای برنامه‌ریزی در ارائه گزارش معمولی هم ضعیف و ناتوان است خود نمونه ای بارز از اشتباهات استاندار در انتصاب مدیران ضعیف خانم می باشد.

به هر حال اگر وزارت کشور قصد اعطای نشان درجه اول لیاقت به استاندار لرستان را دارد، این نوعی توهین به شعور مردم لرستان می باشد و از مجمع نمایندگان استان، همه اهل قلم و رسانه های لرستان تقاضا داریم در این خصوص اظهارنظر کرده و اجازه ندهند اوضاع استان بیکار و فلاکت بار لرستان از این هم بدتر شود.