آقایان ائتلاف، اَینَ تَذهَبون؟!

  مهدی دوست‌محمدی| مدیرمسئول:   مردم همیشه مظلوم و فریب خورده دیار طرحان تاریخ، هم‌تباران نومیدم در کوهدشت و رومشکان در مورد برخی محافل شبانه -تقسیم ارث و ماتَرَک- ائتلافیون و حامیان محمدرضا مبلغی و خطراتی که آینده ی این جریان نوظهور در کوهدشت و رومشکان را تهدید می کند، به زودی به تفصیل و […]

 

مهدی دوست‌محمدی| مدیرمسئول:

 

مردم همیشه مظلوم و فریب خورده دیار طرحان تاریخ، هم‌تباران نومیدم در کوهدشت و رومشکان

در مورد برخی محافل شبانه -تقسیم ارث و ماتَرَک- ائتلافیون و حامیان محمدرضا مبلغی و خطراتی که آینده ی این جریان نوظهور در کوهدشت و رومشکان را تهدید می کند، به زودی به تفصیل و با ذکر جزییات و اعلام برخی اسامی با شما برادران و خواهرانم سخن خواهم گفت.

انتصاب مدیران، مصداق بارز حقوق عمومی و حق الناس است. مردم و فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی که با نگاه به خاستگاه شخصیتی و خانوادگی خاندان مروجی و بر اساس حلقه ی گسترده و ملوّن شکل گرفته پیرامون شیخ جوان به شاخصین جریان ائتلاف اعتماد کرده و از وی حمایت کردند، با امید به #تغییر صادقانه و واقعی و برای نجات آینده طرحان بزرگ و فرزندانشان از گرداب مشکلات فراوان و گوناگون موجود به میدان آمدند و امروز برای عبور از شرایط بحرانی کنونی، مدیرانی متخصص، متعهد، مجرب و توانمند می خواهند.

تصور همگان این بود که آقایان بعد از چند دهه گُرده‌نشینی، برای یک بار هم شده به فکر مردم و دیار بی‌کسشان افتاده اند و با وحدت و برادری، از بازی ها و کشمکش های سیاسی، جاه‌طلبی‌ها و سهم‌خواهی‌های خویش دست برداشته اند.

بنا نیست نه تنها در بر همان پاشنه نچرخد، بلکه به خاطر پاسخگویی آقایان( با دیدگاه های مختلف سیاسی) به حلقه های محقر پیرامونی خود، آینده ی طرحان بزرگ(در لفظ بزرگ) و زندگی مردمان همواره مظلومش باز به قهقرا برود و مدیرانی بر مساند امور این شهر بنشینند که به مراتب از برخی مدیران ضعیف زمان نماینده ی پیشین، ناکارآمدتر و نالایق تر باشند.

محمدرضا مبلغی امروز با آزمون بزرگی روبروست. همراهی با حوائج آقایان، نابودی ۴ سال دیگر از آینده و زندگی مردم کوهدشت و رومشکان برای تداوم احتمالی حکمرانی خویش، یا تاسی از سیره پدر بزرگوارش، در نظر گرفتن صرف خدا و مردم در تصمیمات و انتخاب کابینه محلی اش و در نهایت برحذر داشتن خویش از خسران واقعی دنیا و آخرت…

استفاده از #مشاوره_دلسوزانه شاخصین ائتلاف چیزی نیست که کسی آن را تجویز نکند. این بزرگواران اگر واقعاً به خاطر خدا و مردم و برای تغییر در سیر معوّج حرکت این آب و خاک قدم در راه ائتلاف نهادند باید به همین مشاوره دلسوزانه و حکمیمانه برخاسته از تجربیات پیشین خود اکتفا کنند.