آغاز سبک جدیدی از نمایندگی توسط آقای مبلغی!  

  جلال علیپور| کشکان: یکی از انتقادات مطرح شده توسط مخالفین در مورد نمایندگی آقای مبلغی، کم تجربگی و عدم سابقه ی اجرایی ایشان بود. شاید در نگاه اول همچین انتقادی قابل تامل می بود و حتی حامیان ایشان هم به دیده ی شک به این قضیه نگاه می کردندو حتی برخی این ادعا را […]

 

جلال علیپور| کشکان:

یکی از انتقادات مطرح شده توسط مخالفین در مورد نمایندگی آقای مبلغی، کم تجربگی و عدم سابقه ی اجرایی ایشان بود.
شاید در نگاه اول همچین انتقادی قابل تامل می بود و حتی حامیان ایشان هم به دیده ی شک به این قضیه نگاه می کردندو حتی برخی این ادعا را داشتند یا دارند که مردم برای شکست دادن ملکشاهی به آقای مبلغی رای دادند نه بر اساس شایستگی ایشان!!

اما بعد از گذشت حدود ۲۰ روز از شروع به کار مجلس جدید، ایشان بسیاری از تحلیل های اولیه را برهم زد و سبک جدیدی از نمایندگی را آغاز کرده است!

دو اقدام مثبت ایشان در ۱۰ روز اول شروع مجلس نشان داد که ایشان نه تنها نشان یک شخص کم تجربه را ندارد بلکه حساب شده و پخته عمل می کند! دو اقدامی که حداقل در کوهدشت سابقه نداشته است!

ایشان در اقدام اول، گام مهمی را در شفافیت آرا برداشتند و رای خود را در انتخاب هیئت رئیسه ی مجلس اعلام کردند!
در اقدام دوم، با اعلام دارائی های خود گام مهمی را در مبارزه ی عملی با فساد اقتصادی برداشتند که نشان از اراده ی قوی ایشان مبنی بر پاکدست ماندن مسئولین دارد!

شاید این دو اقدام به تنهایی گره گشای مشکلات زیاد اقتصادی مردم کوهدشت نباشد اما حداقل این اطمینان را به مردم می دهد که شخصی پاکدست و شفاف را انتخاب کرده اند که صداقت را سرلوحه ی کار خود قرار داده است!

اما آقای مبلغی در این ۲۰ روز فقط به این دو اقدام بسنده نکرده اند بلکه در پیگیری مشکلات اقتصادی و عمرانی کوهدشت بسیار فعال بوده اند از جمله پیگیری جدی به پایان رسیدن جاده ی چهارخطه ی کوهدشت_خرم آباد، پیگیری جدی آب سیمره و حضور شخصی در آنجا، پیگیری جدی سد معشوره و حضور در جلسات مربوطه و…

شاید باور کردنی نباشد اما آقای مبلغی “کم تجربه” همچین شروع بکاری را داشته است و باعث امیدواری مردم کوهدشت و رضایتشان از انتخاب ایشان شده است!
و البته باید از سران ائتلاف هم که ایشان را به مردم معرفی کردند و در معرض انتخاب مردم قرار دادند تشکر کرد!

البته ما نباید توقعاتمان را در همین ابتدا از ایشان بالا ببریم و باید بدانیم که مسئولین دولتی هم باید پای کار بیایند و ایشان را همراهی کنند وگرنه یک نماینده به تنهایی نخواهد توانست حلال مشکلات باشد!

از همه ی مردم کوهدشت (چه کسانی که به ایشان رای داده اند و چه کسانی که مخالف ایشان بوده اند) انتظار می رود که ایشان را در این مسیر همراهی کنند و از مطالبات شخصی بکاهند و بیشتر از ایشان مطالبه ی عمومی داشته باشند!

یادمان باشد برای تحول در یک شهرستان باید همه پای کار باشند از مردم گرفته تا سیاسیون و صاحب نفوذان، از مسئولین شهرستانی گرفته تا نماینده ی مردم!
«انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّرو ما بانفسهم»

به امید موفقیت برای کوهدشت محروم اما سرشار از جوانان بااستعداد، پرانرژی و باسواد!