درخواست مهم و حیاتی مدیرمسئول پایگاه خبری کشکان از هم استانی های ساکن در شهرستان های استان

  مردم عزیز کوهدشت و رومشکان، خرم آباد، پلدختر، چگنی، نورآباد، الشتر، ازنا و الیگودرز، دورود و بروجرد از شما استدعا داریم تا شروع بهار و گرم‌شدن نسبی هوا از سفر به شهرهای اراک، #قم و تهران خودداری کنید. این سه شهر به خصوص قم کانون های انتشار ویروس کرونا در کشور هستند و حضور […]

 


مردم عزیز کوهدشت و رومشکان، خرم آباد، پلدختر، چگنی، نورآباد، الشتر، ازنا و الیگودرز، دورود و بروجرد

از شما استدعا داریم تا شروع بهار و گرم‌شدن نسبی هوا از سفر به شهرهای اراک، #قم و تهران خودداری کنید.

این سه شهر به خصوص قم کانون های انتشار ویروس کرونا در کشور هستند و حضور حتی برای یک لحظه در آن ها می تواند شما را به این ویروس خطرناک مبتلا کند.

آیا فکر کرده اید پس از بازگشت خدایی ناکرده چنانچه مبتلا شده باشید می توانید به راحتی تا ۱۵ نفر از اعضای خانواده، فامیل و همشهریان خود را به کرونا آلوده کنید؟!

کسب و کار و دید و بازدید مهم است یا حفظ جان خود و اطرافیان و هم نوعانتان؟!

چنانچه بر مبنای ضرورت به این شهرها سفر کرده اید یا لرستانی های ساکن این شهرها هستید که بنا دارید برای تعطیلات نوروزی به زادگاه و دیار خود سفر کنید، موارد بهداشتی و ایمنی را تا سر حد امکان در نظر داشته و رعایت کنید.

انتظار می رفت استاندار لرستان(رئیس ستاد بحران استان)، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان نیز مسافرت با اتوبوس را برای لرستانی ها منع و مسیر جایگزینی برای مراجعات ضرور و اجتناب ناپذیر مردم به این شهرها تعیین می کردند!

مهدی دوست محمدی