نه بزرگ | در خصوص حماسه حضور مردم در انتخاب

#فرج‌اله_مومنی| فعال سیاسی باید خضوع نمود به اراده ی تغییر خواهی مردم آگاه و شجاع #طرهان_بزرگ آنچه امروز در شهرستان های #ڪوهدشت و #رومشڪان دیدیم آگاهی توام با شجاعت و جوان‌مردی مردم بود. مردم حتی با توجه به نارضایتی عمومی از وضعیت معیشتی با انتخابی آگاهانه در برابر جریانی ڪه در ۸ سال گذشته با […]

#فرج‌اله_مومنی| فعال سیاسی

باید خضوع نمود به اراده ی تغییر خواهی مردم آگاه و شجاع #طرهان_بزرگ
آنچه امروز در شهرستان های #ڪوهدشت و #رومشڪان دیدیم آگاهی توام با شجاعت و جوان‌مردی مردم بود. مردم حتی با توجه به نارضایتی عمومی از وضعیت معیشتی با انتخابی آگاهانه در برابر جریانی ڪه در ۸ سال گذشته با نادیده گرفتن مردم انها را تحقیر نمودند.

«مردم رهبران اصلی #ائتلاف بزرگ طرهان بودند»

مردم رهبران اصلی #ائتلاف_بزرگ #طرهان بودند آنها با خواست خود همه ی طیف های سیاسی را به سمت ائتلاف سوق دادند.

این ائتلاف نمادی از همراهی آگاهانه طیف های گوناگون سیاسی با خواست عمومی مردم بود و هم مردم و هم ڪنشگران سیاسی بلوغ و شعور سیاسی بالایی از خود نشان دادند.
آنچه در انتخابات قبل و فرایند و نتایج آن گذشت؛ بر همه ی مردم و آگاهان طرهان بزرگ روشن است و حضور آگاهانه و انتخابات معنادار این دوره پاسخی محڪم به آن بود.

اڪنون مردم پیروز شده اند و این آغاز راه خدمت رسانی صادقانه به مردم است.

شهروندان دلیرطرهان بزرگ انتظار دارند ڪه این پیروزی و خواست مردمی در جامه تحقق بنشیند.
مردم طرهان بزرگ از فقر و بیڪاری در رنجند و این وظیفه ڪل ائتلاف و نماینده منتخب است ڪه به این خواست جامه عمل بپوشاند. خواست اصلی مردم ڪوهدشت تغییر بود. تغییر وضعیت پژمرده و بی روح به وضعیتی شاداب تر و شرایطی با رفاه نسبی بالاتر و آینده ای توسعه یافته تر است.

از این رو سیاستگذاری نماینده منتخب و همراهان و موتلفین او باید متمرڪز بر رفع چهره زمخت فقر از چهره مردمان مظلوم طرهان بزرگ باشد البته ناگفته پیداست ڪه نماینده منتخب نماینده همه‌ی شهروندان است.

مردم طرهان بزرگ اڪنون از انتخاب خود شادمانند و اڪنون به ابراز شادی پرداخته اند این شادی باید بدون تعرض به دیگر ڪاندیداها و هواداران آنها باشد ما باید حامی صلح و آرامش باشیم و امیدوارم ڪه مردم در ابراز شادی حدود قانون را پاس داشته و همڪاری لازم را با نیروهای حافظ نظم داشته باشند.