برگزاری مراسم یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی و آیین تجلیل از ژیمناستیک کاران کوهدشت+تصاویر

مراسم یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی و آیین تجلیل از ژیمناستیک کاران در سالن اجتماعات اداره ارشاد برگزار شد. به گزارش #کشکان، این مراسم با شرکت مسئولینی از سپاه، فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، نیروی انتظامی، کمیته امداد، شبکه بهداشت، شورای شهر، هیئت های ورزشی و همچنین خانواده بزرگ ژیمناستیک به میزبانی هیئت ژیمناستیک شهرستان […]

مراسم یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی و آیین تجلیل از ژیمناستیک کاران در سالن اجتماعات اداره ارشاد برگزار شد.
به گزارش #کشکان، این مراسم با شرکت مسئولینی از سپاه، فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، نیروی انتظامی، کمیته امداد، شبکه بهداشت، شورای شهر، هیئت های ورزشی و همچنین خانواده بزرگ ژیمناستیک به میزبانی هیئت ژیمناستیک شهرستان کوهدشت برگزار شد.
در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین کرم ساعدپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهدشت حضور داشتند از ژیمناستیک کاران و قهرمانان این رشته ورزشی تجلیل شد و اصحاب رسانه این برنامه را پوشش خبری می‌ دادند.

#پدر_ژیمناستیک شهرستان به عنوان اولین سخنران مراسم یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی و آیین تجلیل از ژیمناستیک کاران بود.

#مصطفی_امیری ضمن تشکر از حضور مسئولین و همچنین حمایت پررنگ خانواده ها، با ارائه گزارشی از برگزاری مسابقات شهرستانی با شرکت ۹۸ ژیمناستیک‌کار در پنج گروه سنی، افزود: این مسابقات در ماده حرکات زمینی بوده و ۳۱ ژیمناستیک‌کار به عنوان قهرمانان این دوره انتخاب شدند که امروز آیین تجلیل از این ژیمناستیک کاران و قهرمانان این رشته ورزشی است.

وی ابراز امیدواری کرد این قهرمانان با آمادگی بهتر در آینده برای اولین بار در مسابقات لیگ استانی شرکت خواهند کرد.