کوهدشت، شهر بی کلانتر!

مهدی دوست محمدی/مدیرمسئول سرپرست فعلی فرمانداری کوهدشت با اتمام مدت سرپرستی و با حفظ سمت معاونت سیاسی و انتخابات، همچنان سکاندار نمایندگی عالی دولت در این شهرستان است. مساله ای که با در نظر گرفتن فقدان حتی یک معاون در فرمانداری کوهدشت، شهروندان را با این حس مواجه ساخته که دیار طرهان بزرگ، شهر بی […]

مهدی دوست محمدی/مدیرمسئول

سرپرست فعلی فرمانداری کوهدشت با اتمام مدت سرپرستی و با حفظ سمت معاونت سیاسی و انتخابات، همچنان سکاندار نمایندگی عالی دولت در این شهرستان است.

مساله ای که با در نظر گرفتن فقدان حتی یک معاون در فرمانداری کوهدشت، شهروندان را با این حس مواجه ساخته که دیار طرهان بزرگ، شهر بی کلانتر است!

برخی مخاطبین ما اذعان می کنند بسیاری از اوقات سرپرست فرمانداری کوهدشت به دلیل احیاناً مشغله کاری در محل فرمانداری حضور ندارد و چون معاونی هم ندارد، مشخص نیست شهروندان باید داد خود را در خصوص امورات مهم اداری و اجرایی به کجا برند!
اصولاً فرمانداری کوهدشت با این وضعیت می تواند نظارت و فرماندهی موثری بر دستگاه های دولتی شهرستان داشته و امورات ادارات و مردم را به نحو شایسته رتق و فتق نماید؟!

از دیگر سوی، بخشداری مرکزی کوهدشت توسط بخشدار مرکزی رومشکان با حفظ سمت اداره می شود و بخشداری طرهان نیز مدتی است بخشدار نداشته و به حال خود رها شده است!

مشخص نیست دلایل وضعیت بی سابقه کنونی چیست و چرا دکتر خادمی استاندار لرستان اجازه می دهد وضعیت مهم ترین دستگاه اجرایی سومین شهرستان پرجمعیت استان بدین شکل با بی تدبیری مطلق، ناامید کننده و منفعل باشد.

با توجه به نزدیکی ایام انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و ضرورت تمهید مقدمات برگزاری این امر خطیر در شهرستان ها و مناطق استان به ویژه در سیاسی ترین شهرستان لرستان، انتظار می رود، استاندار لرستان برای حل این معضل فکری عاجل نموده و نسبت به انتصاب فرماندار و معاونین فرمانداری کوهدشت و بخشداران فوق سریعاً اقدام نماید.