سرپرست جدید انجمن ادبی نوشاد شهرستان کوهدشت معارفه می‌شود

با توجه به درج و انتشار دو مرحله اطلاعیه و عدم استقبال شاعران شهرستان جهت نامزدی هیئت امنای جدید انجمن و نرسیدن تعداد متقاضیان به حد نصاب لازم، مقرر شد ریاست اداره‌ی فرهنگ و ارشاد، طبق صلاحدید خود یک نفر را به عنوان سرپرست این انجمن انتخاب نماید. بر همین اساس، مدیریت این اداره پس […]

با توجه به درج و انتشار دو مرحله اطلاعیه و عدم استقبال شاعران شهرستان جهت نامزدی هیئت امنای جدید انجمن و نرسیدن تعداد متقاضیان به حد نصاب لازم، مقرر شد ریاست اداره‌ی فرهنگ و ارشاد، طبق صلاحدید خود یک نفر را به عنوان سرپرست این انجمن انتخاب نماید.

بر همین اساس، مدیریت این اداره پس از بررسی‌های لازم، تصمیم گرفتند شاعر نام‌آشنا و پیشکسوت شهرستان، استاد حجت علیپور را تا اطلاع ثانوی، به عنوان سرپرست انجمن نوشاد منصوب نمایند.

سرپرست جدید، تا برگزاری انتخابات بعدی تمام اختیارات رئیس انجمن را دارا بوده و موظف است ضمن فراهم ساختن شرایط برگزاری انتخابات در اولین فرصت ممکن، در نقش گرداننده‌ی انجمن، پیگیر برگزاری جلسات هفتگی، مدیریت جلسات، امور اداری مربوط به انجمن و … باشد.

ضمن سپاسگزاری از استاد علیپور به خاطر قبول زحمت، فردا ساعت ۵ عصر، در سالن کنفرانس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد، منتظر شاعران و اعضای انجمن در مراسم معارفه هستیم.

*مرتضا خدایگان
رئیس انجمن شعر و ادب نوشاد