پیکر آخرین کوهنورد حادثه اشترانکوه فردا به مشهد منتقل می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: پیکر آخرین کوهنورد جان باخته در حادثه اشترانکوه فردا به مشهد منتقل می‌شود. رضا آریایی در گفت‌وگو با مهر در سخنانی اظهار داشت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با مدیر فرودگاه خرم‌آباد و مساعدت مسئولان شرکت هواپیمایی تابان در لرستان پیکر نهمین کوهنورد مشهدی به نام «علی حسینی» فردا ساعت ۹ و […]

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: پیکر آخرین کوهنورد جان باخته در حادثه اشترانکوه فردا به مشهد منتقل می‌شود.

رضا آریایی در گفت‌وگو با مهر در سخنانی اظهار داشت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با مدیر فرودگاه خرم‌آباد و مساعدت مسئولان شرکت هواپیمایی تابان در لرستان پیکر نهمین کوهنورد مشهدی به نام «علی حسینی» فردا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح با پرواز مستقیم به مشهد الرضا (ع) اعزام خواهد شد.

وی گفت: «علی حسینی» آخرین مفقودی حادثه سقوط بهمن در اشترانکوه صبح امروز پنجشنبه پس از روزها تلاش و عملیات جستجو پیدا شد.

بر اساس این گزارش، ۱۴ نفر کوهنورد مشهدی که به همراه یک کوهنورد الیگودرزی برای صعود به ارتفاعات اشترانکوه- آلپ ایران- عازم منطقه شده بودند دچار حادثه شدند. این کوهنوردان به‌رغم اعلام هواشناسی مبنی بر شرایط نامساعد جوی با همراهی یکی از کوهنوردان الیگودرزی راهی منطقه می‌شوند که متأسفانه در ادامه مسیر با «بهمن» مواجه شده و از هم فاصله می‌گیرند.

در جریان حادثه سقوط بهمن اشترانکوه ۹ کوهنورد جان باختند که یک نفر از آن‌ها اهل الیگودرز و ۸ نفر دیگر خراسانی بودند. ناصر اکبری، مرتضی غلام پور، اکرم حقانی، مهشید جانمحمدی، علی قاسم‌زاده، مجید زاده تراب، علی حسینی، امان‌الله جوکار و علیرضا عامری کوهنوردان جان‌باخته در این حادثه بودند.