دل‌انگیز: مسابقات کشتی دانش‌آموزی به استعدادیابی کمک می‌کند

روح‌الله دل‌انگیز که در رقابت‌های قهرمانی آسیا جزو کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان بود، معتقد است که برای پیکارهای دانش آموزی باید رده‌ی سنی مشخص شود. مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، درباره پیکارهای دانش آموزی اظهار کرد: سطح رقابت‌ها خیلی بالا بود و دلیل آن حضور کشتی‌گیرانی چون سینا عبدولی، امید آرامی، سهراب […]

روح‌الله دل‌انگیز که در رقابت‌های قهرمانی آسیا جزو کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان بود، معتقد است که برای پیکارهای دانش آموزی باید رده‌ی سنی مشخص شود.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، درباره پیکارهای دانش آموزی اظهار کرد: سطح رقابت‌ها خیلی بالا بود و دلیل آن حضور کشتی‌گیرانی چون سینا عبدولی، امید آرامی، سهراب ادهم‌خلیلی، سیاوش ملکی و… بود.

وی تنها مشکل این رقابت‌ها را تعیین نکردن تاریخ تولد عنوان کرد و افزود: در این رقابت‌ها شاهد شرکت نونهالان، نوجوانان و جوانان بودیم، چون به‌جای سن، مقطع تحصیلی درنظر گرفته شده و به‌نظر تنها نقطه ضعف مسابقات همین بود.

دل‌انگیز با بیان اینکه رقابت‌ها دانش آموزی بهتر است بر اساس مقطع سنی برگزار شود، تصریح کرد: در چنین رقابت‌هایی اگر برنامه‌ها با فدراسیون هم‌سو باشد، بهتر است و می‌توانست رده‌ی سنی مشخص شود.

این مربی لرستانی با تأکید بر برگزاری رقابت‌های دانش آموزی اضافه کرد: چنین رقابت‌هایی می‌تواند در بحث استعدادیابی کمک شایانی کند و خوشحالیم که بعد از چند سال وقفه بار دیگر شاهد برگزاری رقابت‌های دانش آموزی بودیم.

وی گفت: از دکتر فرید بهرامی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان برای برگزاری خوب این رقابت‌ها و تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، در پیکارهای کشتی دانش آموزی سراسر کشور که در سالن شهید چاغروند خرم‌آباد برگزار شد، تیم‌های لرستان در رشته آزاد و مازندران در فرنگی قهرمان شدند.