درخشش کشتی گیران کوهدشتی در استان

کوهدشت مقام اول مسابقات دانش آموزی کشتی فرنگی لرستان را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت؛ جهان امیری با اعلام این خبر افزود: این مسابقات در دو رده ی نوجوانان و نونهالان دانش آموزان سطح استان برگزار شده است. کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش کوهدشت با اشاره به اینکه […]

کوهدشت مقام اول مسابقات دانش آموزی کشتی فرنگی لرستان را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت؛ جهان امیری با اعلام این خبر افزود: این مسابقات در دو رده ی نوجوانان و نونهالان دانش آموزان سطح استان برگزار شده است.

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش کوهدشت با اشاره به اینکه برگزیدگان این مسابقات جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور راهی اردوی آمادگی خواهند شد افزود:

تعداد اعضای تیم کشتی فرنگی دانش آموزی در دو رده نونهالان و نوجوانان شانزده نفر بوده اند  که از این تعداد هشت نفر در رده نونهالان و هشت نفر در رده نوجوانان کشتی گرفتند. سهم دانش آموزان نوجوان فرنگی کار؛ ۵ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز و نونهالان ۲ طلا، سه نقره و سه برنز بوده است.

جهان امیری سهم دانش آموزان کشتی گیر کوهدشتی از مسابقات کشتی آزاد را ۲نقره و ۲ برنز اعلام کرد و افزود: در مجموع تیم کشتی فرنگی دانش آموزی کوهدشت در سطح استان لرستان اول و تیم کشتی آزاد دانش آموزی این شهرستان چهارم شد.