مراسم تشییع پیکر دو شهیده لرستانی حادثه تروریستی تهران برگزار شد+تصاویر

با حضور قشرهای مختلف مردم امروز پیکر پاک ۲ شهیده لرستانی حادثه تروریستی تهران در خرم آباد تشییع شد. به گزارش کشکان، صبح امروز پیکر پاک ۲ شهیده مظلومه  استان مهدیه هراتی و هانیه اکبری که در اقدام وحشیانه چهارشنبه گذشته  عوامل مزدور گروهک تکفیری در مجلس شورای اسلامی  به شهادت رسیدند با حضور قشرهای […]

با حضور قشرهای مختلف مردم امروز پیکر پاک ۲ شهیده لرستانی حادثه تروریستی تهران در خرم آباد تشییع شد.

به گزارش کشکان، صبح امروز پیکر پاک ۲ شهیده مظلومه  استان مهدیه هراتی و هانیه اکبری که در اقدام وحشیانه چهارشنبه گذشته  عوامل مزدور گروهک تکفیری در مجلس شورای اسلامی  به شهادت رسیدند با حضور قشرهای مختلف مردم لرستان از مقابل مسجد توسلی  خرم آباد  تشییع شدند.

پیکرپاک شهیده مهدیه هراتی بعد از تشییع برای خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت رضا خرم آباد منتقل شد.

پیکر پاک شهیده هانیه اکبری بعد از انتقال به نورآباد ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه با حضور مردم روزه داراین شهر از جلو مسجد جامع  تشییع و در گلزاری شهدای نورآباد به خاک سپرده می شود.

شرکت کنندگان در آیین تشییع با سردادن شعارمرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرئیل و مرگ بر آل سعود ضمن تجدید بیعت با آرمان امام شهدا، شهدای مظلوم لرستانی را تشیییع کردند.

روز چهارشنبه ۱۷ خرداد مصادف با ۱۲ رمضان در ۲ حمله تروریستی جداگانه،در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) ۱۷ نفر شهید و ۴۶ نفر مجروح شدند.

استاندار لرستان در این مراسم گفت: حادثه تروریستی تهران اتحاد ملی ایران اسلامی را افزایش داد.

هوشنگ بازوند صبح شنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر دو شهیده لرستانی حادثه تروریستی تهران در سخنانی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی علیه اسلامی ایران و تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های شهدای این حادثه اظهار داشت: این اقدام وحشیانه گروه تروریستی داعش موجب شهید شدن مردم بی گناه شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران ذره ای از آرمان ها و ارزش های انقلاب کوتاه نمی آیند ادامه داد: مردم ایران اسلامی همواره با شجاعت و ایثار از میهن اسلامی دفاع خواهند کرد و در صحنه های مختلف نیز همواره این امر را نشان داده اند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه حادثه تروریستی تهران وحدت و انسجام ملی ایران را دو چندان کرد افزود: دشمنان انقلاب اسلامی و تروریست های بزدل باید بدانند مردم و همچنین مسئولان ایران اسلامی پشت سر مقام معظم رهبری از انقلاب دفاع خواهند کرد و این حوادث تاثیری بر اتحاد و همدلی آنها نخواهد گذاشت.