جشنواره شعر و پژوهش ادبی نوئه دارُ در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی انجمن شعر و ادب خرم‌آباد، جشنواره استانی شعر و پژوهش ادبی در خرم‌آباد برگزار می‌شود. بنا به این گزارش مسعود مرادی رییس انجمن شعر و ادب خرم‌آباد گفت: جشنواره استانی شعر و پژوهش ادبی تحت عنوان نوئه دارُ  بیست و یکم اردی‌بهشت ماه سال جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود. مرادی هدف […]

به گزارش روابط عمومی انجمن شعر و ادب خرم‌آباد، جشنواره استانی شعر و پژوهش ادبی در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
بنا به این گزارش مسعود مرادی رییس انجمن شعر و ادب خرم‌آباد گفت: جشنواره استانی شعر و پژوهش ادبی تحت عنوان نوئه دارُ  بیست و یکم اردی‌بهشت ماه سال جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
مرادی هدف از برگزاری این جشنواره را انعکاس عالی‌ترین تکانه‌های شعری امروز لرستان  دانست و عنوان نمود: شعر تجلی تمام داشته‌های فرهنگی و فکری یک ملت و یک سرزمین محسوب می‌شود و با بررسی جریان‌های شعری یک جامعه می‌توان به یک قضاوت یکپارچه و صحیح از وضعیت جامعه دست یافت.
رییس انجمن شعر و ادب خرم‌آباد وی افزود: جشنواره در ۳ بخش شعر کلاسیک و قالب سنتی، شعر سپید و آزاد و پژوهش‌های ادبی با محوریت موضوعات ادبیات بومی، ضرب‌المثل‌، چیستان، تک بیت‌ها و … برگزار می‌شود. در دو بخش شعر ارسال ۳ اثر الزامی است و در بخش پژوهش‌های ادبی یک اثر کافی است. متقاضی می‌تواند در هر ۳ بخش شرکت نماید.
آخرین مهلت ارسال آثار ۱۷ اردی‌بهشت است و علاقه‌مندان می‌توانند  آثار خود را با قالب متنی (word)  به رایانامه جشنواره (nooadaro.poem@gmail.com ) ارسال نمایند.
مرادی خاطرنشان کرد، در این جشنواره از ده تن از شعرای پیشکسوت تجلیل به عمل خواهد آمد.
این جشنواره به همت انجمن شعر و ادب و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد، همچنین حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار می‌گردد.