کسب رتبه سوم مسابقه برنامه نویسی گوگل و اخذ بورس تحصیلی(از گوگل) توسط یک کوهدشتی

حامد جلیلیانی نابغه ی اهل کوهدشت لرستان موفق به کسب مقام سوم در مسابقه برنامه نویسی بین المللی  Android Nanodegreeشرکت گوگل شد و بورسیه تحصیلی  گوگل برای نفرات برتر درسال۲۰۱۷ را به دست آورد. لینک تایید و اسامی لیست نفرات برتر اعلام شده: https://www.udacity.com/leaderboard حامد جلیلیانی در گفتگو با کشکان در این رابطه توضیح داد: […]

photo333045087576633967

حامد جلیلیانی نابغه ی اهل کوهدشت لرستان موفق به کسب مقام سوم در مسابقه برنامه نویسی بین المللی  Android Nanodegreeشرکت گوگل شد و بورسیه تحصیلی  گوگل برای نفرات برتر درسال۲۰۱۷ را به دست آورد.

لینک تایید و اسامی لیست نفرات برتر اعلام شده:

https://www.udacity.com/leaderboard

حامد جلیلیانی در گفتگو با کشکان در این رابطه توضیح داد: این رقابت برنامه نویسی توسط گوگل و با همکاری شرکت معتبر Udacity برگزار شد پس از ثبت نام و داشتن کارت ارزی جهت پرداخت هزینه مسابقه ثبت نام کردم. سطح رقابت برای تمام دنیا آزاد بود و بین المللی و از همه کشورها هم اسم نوشته بودند که ابتدا قرار شد گوگل فقط ۵۰ نفر اول رو بورس تحصیلی کنه ولی چون شرکت کننده هاش زیاد بود و تقاضا زیاد در روزهای پایانی سهمیه رو ۱۰۰ نفر کرد.

در هر صورت توسط گوگل بورس میشیم با هزینه گوگل دوره پیشرفته خود گوگل رو بگذرونیم که من تلاش کردم و نفر سوم این مسابقات واقعاً سخت و نفس گیر شدم. با روزی ۲۲ ساعت بیدار بودن و کار روی مسابقه. قرار شده مزایایی هم برای نفرات برتر اول تا سوم در نظر بگیرن. که گفتن شهریه مسابقه رو بهمون پس میدن و…

*مسابقه برنامه نویسی موبایل مختص سیستم عامل Android و با زبان Java برگزار شد.

البته این مورد ربطی به مسابقه گوگل نداره ولی من قبلا هم تونستم با نوشتن ویروس (که البته هرگز انتشارشون ندادم) بیشتر آنتی ویروس های دنیا رو از کار بندازم که میتونید فیلم تست ویروس هام روی آنتی ویروس ها رو از آپارت ببینید. لینک زیر:

http://www.aparat.com/hamplus