انتشار کتاب آموزش خواندن و نوشتن زبان لکی

کتاب ” آموزش خواندن و نوشتن زبان لکی” به قلم استاد محمد رضا نظری دارکولی، نویسنده و منتقد ادبی صاحب سبک ایرانی و لک زبان، پایه گذار مکتب ادبی دارکولییسم (مکتب مهرورزی)، پس از سال ها پژوهش و دقت علمی، منتشر و وارد بازار کتاب شد! این کتاب ارزشمند که زبان اصیل لکی را در […]

IMG_20160627_125749

کتاب ” آموزش خواندن و نوشتن زبان لکی” به قلم استاد محمد رضا نظری دارکولی، نویسنده و منتقد ادبی صاحب سبک ایرانی و لک زبان، پایه گذار مکتب ادبی دارکولییسم (مکتب مهرورزی)، پس از سال ها پژوهش و دقت علمی، منتشر و وارد بازار کتاب شد!
این کتاب ارزشمند که زبان اصیل لکی را در میان زبان های آرامی، مستقل و ارزنده کرده است، نویسه ی (رسم الخط) رسمی لک زبانان ایران است و به ساده ترین روش آموزشی لک زبانان گرامی را یاری می کند تا بتوانند بسیار آسان، تمامی آواهای زبانی اصیل لکی، واژگان، اشعار، داستان ها، تمثیل ها و گویش های زبان لکی را به صورت دقیق و گویا به نگارش برسانند و به آن ها زندگی ماندگار بدهند!
کتاب ” آموزش خواندن و نوشتن زبان لکی” هویت زبان لکی را به همگان معرفی می کند و برای تمامی لک زبانان گرامی تکلیف ساخته است که آن را به خوبی مطالعه کرده و از این پس به زبان مادری شان نگارش کنند!

زنده و پاینده باد زبان لکی!!!

تلفن مرکز پخش کتاب ” آموزش خواندن و نوشتن زبان لکی” :

۰۹۱۶۶۶۱۶۴۱۸- انتشارات سیفا

IMG_20160627_125722