سرپرست انجمن ادبی کوهدشت مشخص شد

«حشمت الله آزادبخت» شاعر و روزنامه نگار فعال کوهدشتی به مدت سه ماه به عنوان سرپرست انجمن ادبی شهرستان کوهدشت انتخاب شد. به گزارش «کشکان»، این تصمیم عصر چهارشنبه ۱۲ خرداد ۹۵ در محل اتاق این انجمن، با حضور اعضای انجمن و رئیس و نماینده ی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت اتخاذ شد. […]

IMG_66161

«حشمت الله آزادبخت» شاعر و روزنامه نگار فعال کوهدشتی به مدت سه ماه به عنوان سرپرست انجمن ادبی شهرستان کوهدشت انتخاب شد.

به گزارش «کشکان»، این تصمیم عصر چهارشنبه ۱۲ خرداد ۹۵ در محل اتاق این انجمن، با حضور اعضای انجمن و رئیس و نماینده ی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت اتخاذ شد.

مهدی دوست محمدی نائب رئیس پیشین انجمن ادبی کوهدشت در این جلسه ضمن تأکید بر ضرورت حضور پیشکسوتان و شاعران برجسته شهرستان در این انجمن از کسانی که شرایط قانونی کاندیداتوری برای حضور در ترکیب هیأت امنا را دارند خواست تا کاندیدا شوند که کسی در این زمینه اعلام آمادگی نکرد و نهایتاً پس از بحث و تبادل نظر اعضا و نمایندگان ارشاد، تصمیم گرفته شد حشمت الله آزادبخت به عنوان سرپرست موقت و به مدت سه ماه مسئولیت انجمن را بر عهده گرفته تا شرایط برای برگزاری انتخابات هیأت امنای جدید فراهم گردد.

پیش از این مرتضی خدایگان مسئولیت ریاست انجمن ادبی کوهدشت را عهده دار بود که به علت حضور در شهرستان ازنا در حال حاضر عملاً امکان بهره مندی اعضا انجمن ادبی کوهدشت از وجود وی میسر نیست.

 

پایگاه خبری کشکان ضمن عرض تبریک و شادباش به آقای آزادبخت امیدوار است با حضور ایشان انجمن ادبی کوهدشت به سال های شکوه و شکوفایی خود بازگردد.