هشدار سایبری پلیس فتا کوهدشت -مراقب ایمیل های بانکی باشید

فریب ایمیل‌های مشکوک، مبنی برتکمیل فرم‌های دریافت اطلاعات بانکی را نخورید. اخیرا از سوی برخی بانک‌ها برای مشتریان ایمیل‌هایی مبنی بر دریافت اطلاعات و تکمیل فرم‌های ارائه شده ارسال می‌شود، این در حالی است که بنابر اعلام این بانک‌ها، آنها به هیچ عنوان چنین ایمیلی برای مشتری نفرستاده‌اند. این ایمیل‌ها که درخواست تکمیل اطلاعات به […]

ersale.email

فریب ایمیل‌های مشکوک، مبنی برتکمیل فرم‌های دریافت اطلاعات بانکی را نخورید.
اخیرا از سوی برخی بانک‌ها برای مشتریان ایمیل‌هایی مبنی بر دریافت اطلاعات و تکمیل فرم‌های ارائه شده ارسال می‌شود، این در حالی است که بنابر اعلام این بانک‌ها، آنها به هیچ عنوان چنین ایمیلی برای مشتری نفرستاده‌اند.
این ایمیل‌ها که درخواست تکمیل اطلاعات به منظور حفظ حساب را ارائه می‌کنند، با هدف کلاهبرداری از مشتریان است.
از این رو مشتری نباید به هیچ عنوان فایل پیوست ارسالی را دانلود کرده یا روی آن کلیک کند.
در بانک‌های کوچک‌تر، معمولا استفاده از سامانه‌های داخلی مورد توجه قرار گرفته و آسیب پذیری در بانک مرکزی و در حوزه سامانه‌های بانکی جدی است و باید مورد توجه قرار گیرد.
بالغ بر ۸۰ درصد جرائم سایبری مربوط به موضوعات اقتصادی می‌شود، مسائل امنیتی شبکه بانکی به‌عنوان مهم‌ترین حوزه پولی در کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود، چراکه احتمال بروز کلاهبرداری و اختلاس در شبکه بانکی کم نیست .
هر چقدر بیشتر بدانید،بیشتر در امنیت خواهید بود ، منابع آموزشی آنلاین از جمله سایت پلیس فتا را در آدرسhttp://www.cyberpolice.ir مطالعه کنید و همچنین در صورت وجود هرگونه ابهام و جرمی در فضای مجازی آن را از طریق نشانی اینترنتی پلیس فتا به آدرس http://www.Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی اطلاع دهید.
فرماندهی انتظامی شهرستان کوهدشت – پلیس فتا