گزارش تصویری/ اردوی سه روزه دوره تکمیلی گردان امام حسین(ع) کوهدشت

امام خمینی(ره): بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد.                              جناب سرهنگ اسماعیل جعفرزاده فرمانده گردان امام حسین(ع) به گزارش خبرنگار کشکان، اردوی سه روزه تکمیلی گردان امام […]

امام خمینی(ره): بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد.

IMG-20151105-WA0017

                             جناب سرهنگ اسماعیل جعفرزاده فرمانده گردان امام حسین(ع)

به گزارش خبرنگار کشکان، اردوی سه روزه تکمیلی گردان امام حسین (ع) کوهدشت در منطقه داوود رشید با حضور کادر و بسیجیان گردان به مدت سه روز برگزار گردید.

جناب سرهنگ اسماعیل جعفرزاده فرمانده گردان امام حسین(ع) در گفتگو با کشکان هدف از این تمرین را به شرح ذیل بیان داشتند.

بسم الله الرحمن الرحیم

هدف از اردوی سه روزه تلفیق کلیه آموزش های تئوری و عملی ارایه شده در طول مدت آموزش طبق برنامه تفضیلی در محیط و شرایط شبیه منطقه جنگی و عملیاتی است تا با انجام آن بسیجیان مخلص گردان امام حسین بتوانند کلیه آموزش های فراگرفته را در هر شرایط به مرحله عمل در آورده، تا حدی که زندگی در این شرایط به صورت عادی درآمده و بتوانند کلیه آموخته های خود را بدون ترس و هراس و با رشادت کامل در جنگ واقعی به نحو احسن به مرحله اجرا درآورند.

۱ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰ ۲۱ ۲۲ ۲۴ ۲۵ ۲۶ ۲۷

 

پایگاه خبری کشکان از جناب سرهنگ اسماعیل جعفرزاده و جناب سرهنگ مصطفی لطیفی کمال قدردانی را جهت آموزش نیروهای مخلص بسیجی به عمل می آورد.

 

گزارش و عکس: سعید بالنگ