فراخوان پادکست – سرویس ادبی

بخش ادبی به منظور حمایت از هنرمندان و بخصوص شاعران عزیز همشهری و هم استانی و نیز کمک به بروز توانمندی‌‌ها و ماندگاری آثار و صدای آنان، اقدام به راه اندازی بخش «پادکست» نموده است. به همین جهت از تمامی عزیزان شاعر دعوت می‌کنیم آثار ارزشمند خود را با کیفیت مناسب (و با صدای خود) […]

پادکست
بخش ادبی به منظور حمایت از هنرمندان و بخصوص شاعران عزیز همشهری و هم استانی و نیز کمک به بروز توانمندی‌‌ها و ماندگاری آثار و صدای آنان، اقدام به راه اندازی بخش «پادکست» نموده است. به همین جهت از تمامی عزیزان شاعر دعوت می‌کنیم آثار ارزشمند خود را با کیفیت مناسب (و با صدای خود) ضبط نموده و برای ما به ایمیل info@lakna.ir ارسال نمایند.
سرویس ادبی بر خود لازم می‌داند برخی از اهداف خود در خصوص راه اندازی این بخش را یادآوری نماید، از جمله این موارد عبارتند از:
– حمایت از شاعران و سال‌ها فعالیت ارزشمند آنان.
– بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها جهت انجام رسالت خود در راستای ترویج فرهنگ و ادب.
– امکان حضور و معرفی بهتر و بیشتر شاعران پیشکسوت و نیز جوانان مستعد.
– محیا کردن شرایط برای شاعران (بخصوص نسل جوانی) که امکان حضور در محافل ادبی را ندارند، تا بدین طریق با شعر شاعران ارزشمند این سرزمین آشنا شوند.
– گسترش شعر و صدای شاعران سرزمین مفرغ به سراسر کشور.
– تبدیل هنر و مفاهیم ارزشمند ذهنی شاعران به قاب صدا.
– ایجاد فرصتی خلاقانه و آزاد برای بروز هنر و استعداد هنرمندان.
-…

به همین جهت و برای شروع، به عنوان اولین پادکست، شعر و صدای افسانه‌ای استاد علیرضا آذر را با نام «تومور» تقدیم مخاطبان ارزشمندمان می‌کنیم. امیدواریم این حرکت مورد استقبال شاعران گرانقدر همشهری و هم استانی قرار بگیرد و ما را در ادامهٔ این راه با پیشنهادات و آثار خود یاری نمایند.

با تقدیم احترام، دبیر سرویس ادبی – سیدمجتبا حسینی

 

پادکست «تومور» را از اینجا دانلو کنید:
دانلود پادکست