رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور از خودش تقدیر کرد!/ نقش سیروس ابراهیمی

به همه مدیر کل‌ میراث‌ فرهنگی استانها به صورت پیامک اطلاع داده‌اند که حضورشان و آوردن هدیه در این برنامه الزامی است.

 

sd

 

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا برخی اخبار شنیده شده حکایت از آن دارد که مراسم « تجلیل از رئیس سازمان میراث فرهنگی از سوی سازمان جهانی جهانگردی» که عصر روز جمعه (۱۱ مرداد) در ارگ آزادی برگزار شد اجباری و به دعوت از سوی مسئولان این سازمان انجام شده است.

در این مراسم که با حضور ۱۵۰۰ مدیر و کارمند استانی از 30استان در محوطه ارگ آزادی برگزار شد؛ ملک زاده و برخی مسئولان از خودشان تقدیر و تمجیدکرده و گویا هدایای سنگینی هم اعطا می کنند!

اما نکته قابل توجه علاوه بر حضور چنین تعداد مهمان از شهرستان‌ها، حضور مدیران استانی با انبوهی از هدایا در قالب تابلو فرش‌های نفیس، صنایع دستی ارزشمند منبت کاری و قلمزنی و نیز سکه طلا به ارزش تقریبی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برای تقدیر از خدمات ۸ ماهه ملک‌زاده – رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری- بود.

گویا به همه مدیر کل‌ میراث‌ فرهنگی استانها به صورت پیامک اطلاع داده‌اند که حضورشان در این برنامه الزامی است و ابراهیمی هم به صورت تلفنی و شفاهی تأکید کرده که این مراسم همراه با تجلیل از ملک‌زاده است و حضور مدیران حتماً باید همراه با هدایای نفیس باشد. که این پرسش را مطرح می‌سازد که آیا خرید این هدایا از بودجه‌های استانی تقبل شده یا از جیب شخصی پرداخت شده است؟

شنیده ها حاکی است که سیروس ابراهیمی مدیر کل امور استانها ( فرماندار سابق کوهدشت و مدیرکل اسبق میراث فرهنگی لرستان که طی حکمی در دی ماه ۹۱ از سوی ملک‌زاده به این پست گمارده شد.) هماهنگی و اطلاع رسانی به استانها را انجام داده است.

 

 لینک خبر مشابه در خبرگزاری تسنیم:

میراث رئیس سازمان میراث برای دولت یازدهم