معادلات تازه در نقل و انتقالات ليگ برتر

بازگشت مجدد امیر قلعه نویی پس از سه فصل دوری از استقلال، معادلات بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران را به سود آبی پوشان رقم رد.


به گزارش افكار نيوز در شرایطی که به یکباره بحث استعفای علی فتح الله زاده از مدیر عاملی باشگاه استقلال در رسانه ها مطرح شد، هیات مدیره این باشگاه در نشستی خصوصی رای به مربیگری امیر قلعه نویی در این تیم و بسته شدن پرونده همکاری پرویز مظلومی داد.

بازگشت امیر قلعه نویی به استقلال با معادلات تازه ای همراه خواهد شد، یعنی از سویی تیم تراکتور سازی که در فکر تمدید قرارداد با این مربی بود، باید به دنبال گزینه های جدی برای نیمکتش باشد.

از طرفی برخی از بازیکنانی که قصد آمدن به تیم آبی پوشان را داشتند، با رفتن قلعه نویی به استقلال از تصمیم خود منصرف شده اند که از جمله این بازیکنان می توان رضا عنایتی را مثال زد اما میثم بائو بلافاصله پس ازپیوستن قلعه نویی به استقلال به این تیم اضافه شد.

در زیر نگاهی داریم به مهم ترین تغییرات تیم ها در فصل نقل و انتقالات:

به گزارش افكار نيوز در تیم سپاهان زلاتکو کرانچارو علیرضا مرزبان سرمربی و مربی تمدید کرده و باقر صادقی به این تیم پیوست. فابیو جانواریو و برونو سزارنیز تمدید کردند.

در تراکتورسازی مرتضی اسدی به این تیم پیوست و دو گزینه اصلی نیز برای مربیگری این تیم وجود دارد که علی دایی ییک از آن هاست.

در تیم صبای قم یحیی گل محمدی سرمربی شد و مجتبی حسینی، ناصر بختیاری زاده، مرتضی کاشی ،وحید حمدی نژاد ، مجید حیدری به عنوان بازیکن قراردا بسته یا تمدید کردند.

برای تیم نفت تهران منصور ابراهیم زاده سرمربی این تیم شده و کریم قنبری نیزمربی شده است.

به گزارش افكار نيوز در تیم ذوب آهن رسول کربکندی سرمربی شده و مهدی رجب زاده به این تیم پیوسته است. قاسم حدادی فرو محسن مسلمان نیز با پایان سربازی به این تیم بازگشتند.

در تیم داماش گیلان امید هرندی ناشناس به عنوان سرمربی منصوب شد.

برای تیم ساپیا مجتبی تقوی کماکان سرمربی خواهد بود و مارسیو خوزه وجونیور بازیکن هستند.

در تیم مس کرمان ابراهیم قاسمپور همچنان سرمربی است و رضا عنایتی به این تیم پیوسته است.

محمد علی احمدی، ایوان پتروویچ، فردریک کانوته نیز در حل مذاکره هستند.

در تیم نفت آبادان کاستا سرمربی خواهد بود اما هنوز از جذب بازیکن جدید خبری نیست.

در تیم پرسپولیس محمد قاضی رسما به این تیم پروست و با لیست ۱۰بازیکنی که دنیزلی به باشگاه داده، بازیکنان زیادی از جمله وحید هاشمیان، علیرضا محمد، مازیار زارع، حسین بادامکی و چند بازیکن دیگر باید به دنبال پیدا کردن تیم جدیدی باشند.

حسین ماهینی، شهاب گردان و ادینیو در حال مذاکره با پرسپولیس هستند.

حسین فرکی نیز که سرمربی فولادخوزستان شده،)- عباس پورخسروانی را تاکنون جذب کرده است.