بازار داغ شایعه رد صلاحیت برخی کاندیداهای شوراها در کوهدشت/ توضیحات رئیس ستاد انتخابات

  شایعاتی مبنی بر رد صلاحیت برخی کاندیداها در کوهدشت در حالی به گوش می رسد که هنوز خبری از سوی ستاد انتخابات این شهرستان اعلام نشده است و باید روند قانونی در این زمینه طی شود. به گزارش  مهر، شنیده ها در محافل کوهدشت خبر از رد صلاحیت برخی کاندیداهای شوراهای اسلامی این شهرستان […]

n00002322-b

 

شایعاتی مبنی بر رد صلاحیت برخی کاندیداها در کوهدشت در حالی به گوش می رسد که هنوز خبری از سوی ستاد انتخابات این شهرستان اعلام نشده است و باید روند قانونی در این زمینه طی شود.

به گزارش  مهر، شنیده ها در محافل کوهدشت خبر از رد صلاحیت برخی کاندیداهای شوراهای اسلامی این شهرستان به خصوص برخی از اعضای فعلی این شورا خبر می دهد که به نظر می رسد مردم برای اطلاع دقیق از این موضوع باید منتظر اعلام نظر مراجع ذی صلاح باشند.

این شایعات در حالی مطرح می شود که رئیس ستاد انتخابات کوهدشت در گفتگو با خبرنگار مهر می گوید که 28 اردیبهشت مراتب تایید یا رد صلاحیت داوطلبان، پس از دریافت نظر هیئت نظارت کوهدشت اعلام خواهد شد و تا آن زمان رد یا تایید صلاحیت هیچ داوطلبی مشخص نیست.

حسین ابراهیمی افزود: هنوز هیچ خبری دراین رابطه از سوی ستاد انتخابات کوهدشت اعلام نشده چون به موجب ماده 29 اعلام پیش از موعد ممکن است حیثیت افراد را خدشه دار کند که این امر پیگرد قانونی دارد.

ابراهیمی ادامه داد: ممکن است داوطلبی از سوی هیئت اجرایی تایید اما از سوی هیئت نظارت رد شود و برعکس این هم ممکن است اتفاق بیفتد.

وی یادآورشد: پس تا زمان مقرر زمان بندی شده هیچ چیز مشخص نیست و نباید به شایعات استناد کرد.

رئیس ستاد انتخابات کوهدشت تصریح کرد: از 29 اردیبهشت تا دوم خردادماه هم زمان رسیدگی به شکایات در این زمینه داوطلبان است.

ابراهیمی اظهار داشت: نظر قطعی رد یا صلاحیت داوطلبان هم یازدهم خردادماه اعلام خواهد شد، پس تا اعلام نظر قطعی از سوی هیئت نظارت استان نمی توان از رد یا تایید صلاحیت کسی خبر داد.