صعود شاهین کوهدشت به لیگ دسته دوم فوتسال کشور

  پیش از این بازی صعود شاهین قطعی شده بود و این دیدار جنبه تشریفاتی داشت. شاهین در اولین بازی مرحله مقدماتی، صفا طوس را با یک گل اختلاف از پیش رو برداشته بود.  تیم فوتسال شاهین جوان کوهدشت توانست جواز حضور در لیگ دسته دوم فوتسال کشور را کسب کند. به گزارش ایلنا، نماینده […]

52p2on50j3nl6pa5j3ig

 

پیش از این بازی صعود شاهین قطعی شده بود و این دیدار جنبه تشریفاتی داشت. شاهین در اولین بازی مرحله مقدماتی، صفا طوس را با یک گل اختلاف از پیش رو برداشته بود.

 تیم فوتسال شاهین جوان کوهدشت توانست جواز حضور در لیگ دسته دوم فوتسال کشور را کسب کند.

به گزارش ایلنا، نماینده لرستان در بازی پایانی لیگ مناطق کشور که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، مقابل تیم صفا طوس این شهر با نتیجه سنگین ۸ بر یک شکست خورد.

در این بازی تیم شاهین با ترکیب خورشیدی، اولاد قباد، عبدی، گراوند و نورخدایی به میدان رفت و تا پایان بازی به‎سبب نداشتن بازیکن روی نیمکت با همین ترکیب ادامه داد و در دقیقه هشتم نیمه دوم به علت فشار بیش از اندازه، ایوب خورشیدی قادر به ادامه بازی نبود و شاهینی‎ها تا پایان با یک بازیکن کمتر بازی کردند که همین مشکل در کسب این نتیجه ضعیف بی‎تأثیر نبود.

لازم به ذکر است، پیش از این بازی صعود شاهین قطعی شده بود و این دیدار جنبه تشریفاتی داشت. شاهین در اولین بازی مرحله مقدماتی، صفا طوس را با یک گل اختلاف از پیش رو برداشته بود.

همایون محمدی مدیرعامل شاهین با وجود مشکلات مالی که سر راه این تیم قرار دارد اما با این حال هرگز پا پس نکشیده و باید به همت مجموعه این باشگاه آفرین گفت.