وضعیت آب در کوهدشت بسیار بحرانی است/ مسئولان به وضعیت مؤسسه آرمان رسیدگی کنند

امام جمعه کوهدشت گفت: کوهدشت در وضعیت بسیار بحرانی آب قرار داشته و حتی احتمال دارد نسبت به برق مجبور به جیره بندی شویم. حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی خطیب جمعه کوهدشت ضمن بیان اینکه گناه کردن بزرگترین مانع پیشرفت مادی و معنوی انسان است،گفت: ما بایستی عیب زدایی کنیم و به دنبال عیب […]

امام جمعه کوهدشت گفت: کوهدشت در وضعیت بسیار بحرانی آب قرار داشته و حتی احتمال دارد نسبت به برق مجبور به جیره بندی شویم.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی خطیب جمعه کوهدشت ضمن بیان اینکه گناه کردن بزرگترین مانع پیشرفت مادی و معنوی انسان است،گفت: ما بایستی عیب زدایی کنیم و به دنبال عیب جویی دیگران نباشیم.

وی عنوان داشت: همه ما مکلفیم برنامه‌های اسلامی را برای متن و فکر کودکان داشته باشیم و از ورود برنامه‌های غربی جلوگیری کنیم.

امام جمعه کوهدشت ضمن گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: ورزش زورخانه‌ای ، ورزش جوانمردی و پهلوانی است،مسئولان به فکر باشند که این ورزش ترک نشود.

وی اشاره‌ای به جنگ ۳۳ روزه لبنان داشت و گفت: در این جنگ تمام کفر جهانی هرچه از قدرت شیطانی استفاده کرد، در نهایت در برابر اراده حزب الله و جوانان انقلابی  شکست خورد که رمز این پیروزی حزب الله ایمان و مقاومت بود.

طهماسبی به قرارداد جدید نفتی با شرکت توتال فرانسه اشاره‌ای داشت و گفت: به نام توسعه چوب حراج به منافع ملت نزنید پس چرا هم زمان با انعقاد این قرارداد، در این کشور منافقان بر علیه ایران جلسه گذاشتند و هیچ صدایی از وزارت خارجه بیرون نیامد.

وی در ادامه گفت: اسلام مخالف آزادی درست نیست، بلکه مخالف بی حیایی است.

امام جمعه کوهدشت ضمن بیان اینکه بانک مرکزی چرا نباید بر موسسه آرمان نظارت نداشته باشد، اظهار داشت: مسوولین ذی‌ربط هر چه سریع‌تر به وضعیت موسسه آرمان که موجب نارضایتی مردم شده است رسیدگی نمایند.

طهماسبی ضمن تبریک به جهت آزادسازی موصل، گفت: اقتدار سپاه خار چشم دشمنان اسلام است.

وی گفت: بینی و بین الله مردم در مصرف آب اسراف کنند زیرا کوهدشت در وضعیت بسیار بحرانی قرار داشته و حتی احتمال دارد نسبت به برق مجبور به جیره بندی شویم، پس بایستی در این راستا مراقبت نمود.