عزل مجدد نیروی اصلاح طلب اداره کل فرهنگ و ارشاد لرستان!

مجید سوری عضو خانواده سردار شهید حمید سوری و رزمنده دوران دفاع مقدس با قریب به دو سال سابقه ی حضور در جبهه که قبلاً معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بود شش ماه پیش توسط حنان مدیرکل عزل و به عنوان رییس اداره فرهنگی و مطبوعات منصوب شد. حال […]

۲۶۶۹۶۶_orig

مجید سوری عضو خانواده سردار شهید حمید سوری و رزمنده دوران دفاع مقدس با قریب به دو سال سابقه ی حضور در جبهه که قبلاً معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بود شش ماه پیش توسط حنان مدیرکل عزل و به عنوان رییس اداره فرهنگی و مطبوعات منصوب شد. حال مطلع شدیم وی دیروز دوباره عزل شده و در حال حاضر هیچ گونه مسولیتی ندارد. سوری در طول ۲۵ سال خدمت مدت بیست سال معاون اداری و مالی اداره کل، ریاست شهرستان های کوهدشت، دلفان و اداره فرهنگی و مطبوعات و امور قرآنی و …. در کارنامه خود دارد.
به نظر می رسد سلطه اصولگرایانه بر دولت تدبیر و امید و چیرگی بر وجه اصلاح طلبانه این دولت تمامی ندارد.
آن هم در اداره مهمی که باید وجه اصلاح طلبانه اش آنچنان غلیظ باشد تا در اصلاح فرهنگ آسیب دیده ما بکوشد.
مجید سوری و فریدون کریمی تنها اصلاح طلبان اداره کل ارشاد که شیخ حنان ظاهراً تحمل هیچ کدام را نداشت.
در بهار سال جاری مجید سوری برادر شهید سردار حمید سوری را از معاونت مالی عزل و فلاح اصولگرا را جایگزین او کرد.
در دیماه سالجاری نیز فریدون کریمی را که در حوزه فرهنگ و هنر صاحب نظر و دارای برنامه بود کنار گذاشت.
و اما مجید سوری تنها اصلاح طلب باقیمانده در اداره کل که بعد از عزل از معاونت مالی بعنوان رییس اداره فرهنگی اداره کل ارشاد منصوب شده بود دیروز توسط حنان دوباره عزل و فلاح اصولگرا جایگزین او شد. سوری عضو خانواده معظم شهدا که در رزومه خود مدیریت ارشاد کوهدشت و نورآباد را هم دارد الان بدون هیچ گونه سمتی به سر می برد…
حالا جناب استاندار بازوند آیا به نظر شما با این چیرگی اصولگرایانه دولت بر وجه اصلاح طلبانه آن در دستگاه های اجرایی که باید بار تبلیغ و جمع آوری رای برای دولت روحانی را بر دوش کشند آیا می توان میزان سبد رای روحانی را بالا برد؟
آیا این رفتار از سوی مدیران کلی مثل شیخ حنان نشانه تزلزل و بی ثباتی مدیریتی در استان و خالی شدن محتوای دولت تدبیر و امید از هویت اصلی اش نیست؟
چه کسی پاسخگو است؟