نماینده ی کوهدشت و رومشکان رییس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در لرستان شد+ تصویر حکم

الهیار ملکشاهی نماینده ی مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی رییس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان لرستان شد. سیدحمیدرضا کاظمی نماینده ی مردم پلدختر و معمولان و علی رستمیان نماینده ی مردم سلسله و دلفان در مجلس دهم دو عضو دیگر این هیأت در لرستان هستند. […]

%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b4%d8%a7%d9%87%db%8c1

الهیار ملکشاهی نماینده ی مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی رییس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان لرستان شد.

سیدحمیدرضا کاظمی نماینده ی مردم پلدختر و معمولان و علی رستمیان نماینده ی مردم سلسله و دلفان در مجلس دهم دو عضو دیگر این هیأت در لرستان هستند.

در زیر تصویر حکم صادره از سوی محمد محمودی شاه نشین رییس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور برای ملکشاهی را مشاهده می کنید.

دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا بر اساس موافقت شورای نگهبان در ۲۹ اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، که بر اساس جدول زمانبندی تعیین‌شده داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌توانند از ۲۲ تا ۲۶ فروردین ماه ۹۶ به مدت ۵ روز نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز می‌توانند از تاریخ ۳۰ اسفندماه سال جاری تا ۶ فروردین‌ماه سال ۹۶ نسبت به ثبت‌نام و شرکت در انتخابات شوراها اقدام کنند.

 

untitled-1